Home Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg har nettopp vert gjennom prøverørsbehandling og det gikk ikke etter planen. I morgen skal jeg på julebord og er redd for at jeg plutselig drikker litt og blir veldig godt humør og sier til kollegane at jeg har tatt prøverørsbehandling. Er ikke klar for og si det ennå. har noen perioder hvor jeg er trist pga barneløshet og gode dager;) Hadde dere slått dere løst og kost dere og ikke tenkt på noe annet ? eller drukket litt mindre og hatt full kontroll ? jeg pleier aldri og snakke om privatlivet mitt i fuddlå da, jeg det bare kjekt 23 år.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Jeg hadde drukket og koset meg, og gitt blaffen, men jeg klarer å la vær å avsløre ting jeg ikke vil avsløre når jeg er full. Du får tenke nøye over det, det er jo du som skal drikke Håper du koser deg! Anonym poster: a08ab36f183f586b72174cb4d93077e6
Sirah Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Enig med AB Kos deg! Å drikke seg ut av folkeregisteret er aldri noen god ide uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå