Gå til innhold

Hvordan finne venner/bli kjent med folk i Bergen?

Anbefalte innlegg

Gjest DrManhattan
Skrevet

Takk, gratulerer til deg også da på forskudd

November barn er de peneste :)

Skrevet

Takk, gratulerer til deg også da på forskudd

November barn er de peneste :)

Ikke sant! :biggrin:

Skrevet

Jeg er 25 år, singel og bor i Bergen. Nesten alle mine venninner har kjærester, og de fleste bor ikke i denne byen.

Utrolig kjipt å være den eneste single. Jeg vil på byen og slå meg løs, men ikke alene :sjenert:

Hadde det ikke vært for eksamensperioden, så kunne jeg blitt med deg ut:)

Anonym poster: 26ade0bc54cc5039a241f09e476a4f7f

Høres bra ut! Jeg er også av de eneste single av vennene mine. Kjedlig med eksamensperioder :/

Anonym poster: 835d0b058a50bc11a07f931faadc2ffa

Skrevet

Høres bra ut! Jeg er også av de eneste single av vennene mine. Kjedlig med eksamensperioder :/

Jeg dro ut i dag likevel. Siste før eksamen, jeg lover! Hehe. Fikk danset fra meg, så det var gøy:)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Hvor du var? :)

Jeg var omtrent alene ute også.. koste meg :)

Skrevet

Hvor du var? :)

Jeg var omtrent alene ute også.. koste meg :)

Jeg var på Tidi:)

Har akkurat blitt kjent med en singel jente og jeg har vært med henne og venninnegjengen på byen et par ganger. Helt fantastisk å ha noen single å dra ut med.

Er veldig gøy å dra ut med mine venninner som har kjæreste også altså, men det blir litt anderledes. Det skjønner nok hva jeg mener:)

Hvor var du ute?

Herlig at det ikke regna i går, hehe

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Ja man må nesten bare utnytte det at det ikke regner og komme seg ut :D

Var på samme sted! Alltid lett å komme i snakk med folk der :) Anbefales til folk som finner ut at de skal på byen alene.

Jeg var på Tidi:)

Har akkurat blitt kjent med en singel jente og jeg har vært med henne og venninnegjengen på byen et par ganger. Helt fantastisk å ha noen single å dra ut med.

Er veldig gøy å dra ut med mine venninner som har kjæreste også altså, men det blir litt anderledes. Det skjønner nok hva jeg mener:)

Hvor var du ute?

Herlig at det ikke regna i går, hehe

Gjest Marsvinet
Skrevet

Betyr dette at det er interesse for ett par KG-pils i Bergen etter eksamenstida?

Skrevet

jeg liker meg veldig godt på kvarteret, veldig lett å få venner der- mangen bra konserter også(stort pluss) :)

Skrevet

Tidi er en gøy plass å dra!:) Så bra at du har funne en singel vennine! Er ikke helt det samme å dra ut med venninner som har kjæreste desverre.. selv om det også er gøy ;) I dag har jeg lyst på byen, men jeg tør ikke dra alene, og alle venninnene mine leser på eksamen. Blir vel filmkveld som vanlig..

Skrevet

Min nye venninne og hennes venninnegjeng (som jeg forøvrig begynner å bli kjent med nå:)) skal ut i dag, og jeg har sååå lyst å være med. Men jeg må lese til eksamen, dritteksamen! Endelig fått meg single venninner, og så er det eksamenstid :sukk:

Skrevet

Tidi er en gøy plass å dra! :) Så bra at du har funne en singel vennine! Er ikke helt det samme å dra ut med venninner som har kjæreste desverre.. selv om det også er gøy ;) I dag har jeg lyst på byen, men jeg tør ikke dra alene, og alle venninnene mine leser på eksamen. Blir vel filmkveld som vanlig..

Jeg vet, det er skummelt å dra ut alene. Men når jeg tenker over det, så er det sjeldent at jeg henger med venninner på byen. Vi sitter sammen litt i starten, og kanskje danser litt sammen, men så virrer alle rundt hver for seg. Så kanskje du tør å dra ut alene? Drikk litt/mye/nok alkohol og prøv? Ingen legger merke til om noen er alene:p

Skrevet

Ja det er ikke ofte vi henger på byen, men jeg får ikke meg helt til å gå alene. Hadde vært flaut å si til venner og andre at jeg hadde vært på byen. Får jo alltid spørsmålet hvem man har vært sammen med ;) "jeg dro alene jeg!:)". Drar du ofte ut alene?

• 2 uker senere...
Skrevet

Absolutt kjekkest å gå på byen med single venninner ;) er mye enklere å møte kjekke gutter da :)

Gjest GetOverIt
Skrevet

Du må gjerne sende meg en PM, så kan du bli med meg og en venninne av meg på vorspiel og byen.

Vi er knall gøy å drikke med ;) hehe

Synes alltid det er kjekt å treffe nye mennesker :)

Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Absolutt kjekkest å gå helt alene, synes nå jeg :gjeiper: Man blir ALLTID kjent med nye folk, og man slipper å forholde seg til sjalue venninner/teite utesteder/insertWhatever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...