Gjest Håpløs julegave Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg sliter hvert eneste år med gave til min far som jeg er veldig glad i -men som har alt !! ALT ! Han eier sin egen klesforretning, har nok med kroner til å kjøpe hva han ønsker og mer til. Liker -ikke- å gå ut å spise ei heller show/teater e.l Han er avholds så det nytter ikke med vin eller noe i den gata heller. Jeg er så sliten av å vri hjernen min, prøver her og ser om jeg får noen gode forslag ......
ajohan Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Man kan aldri få nok av sokker og underbukser! 1
gullhjerte Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 God bok til romjula? Noe hjemmelaget (mat, snacks, godt feks), eller slå til med støtte til en god sak han mest sannsynlig er enig i at er en god sak. Abonnement på et blad han liker? 1
Kriz Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Gi noe annerledes i år da http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx det vil han sikkert sette pris på, de som har alt liker å hjelpe andre
Topplue Skrevet 24. november 2012 #5 Skrevet 24. november 2012 Har du tittet på Enklere liv eller liknende butikker? Knappeknepper eller andre ting man ikke kan leve uten
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 Tja, det jeg kommer på i farta: Barbersett. Trykk fra Society6. Gavekort på Kiva.org
SoftKitty Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 (endret) Liker han tur eller friluftsliv? Isåfall kan du jo gi ham et eller annet tur-relatert + lovnad om turselskap på et eller annet fjell God kaffe i løsvekt Bøker (pappa ønsker seg alltid Pondus, reiseskildringer eller krim. Bøker kan også byttes, veldig praktisk) DVD-boks med en tv-serie eller gamle filmer (James Bond, Band of Brothers, Gudfaren..) Fotokalender med familiebilder Endret 24. november 2012 av SoftKitty
Gjest Allergikeren Skrevet 24. november 2012 #9 Skrevet 24. november 2012 Pappa ønsker seg konfekt. Besteforeldrene til sambo ønsker seg noe de kan spise/drikke og kose seg med, siden de har mer enn nok av ting både i og til huset.
PiPP Skrevet 24. november 2012 #10 Skrevet 24. november 2012 Jeg gir dette til min pappa i år.. http://gi.rodekors.no/epages/RodeKors.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/RodeKors/Products/10035/SubProducts/10035-0001 Han var fast bestemt på at han ikke ønsket seg noe i år, derfor går heller hans gave til en god sak, samtidig som det er et litt morsomt preg på det hele I tillegg får pappa og mamma en liten felles kurv med sjokolade, diverse kaffe, vin og noen magasiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå