Gå til innhold

Vil ned i vekt OG bygge muskler, hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg litt hjelp her. Jeg har gått ned fra 70 til 63 kilo og ser i speilet jeg begynner å bli ganske slank. Men jeg har litt mage ogsånn som skal bort. Samtidig ser jeg at jeg begynner å bli litt formløs, rompa er blitt flatere.. Jeg trente en periode mer styrke og hadde da mer former, gikk inn i livet, svai i ryggen osv.. I det siste har jeg fokusert på å brenne fett og har derfor kuttet ned på styrketreningen og trent spinning og løping i steden.

Nå vil jeg miste litt fett rundt magen men samtidig få fine former ved å bygge muskler.

Noen tips? For å miste fett må man ligge i kaloriunderskudd, men for å få muskler må man spise nok??

Videoannonse
Annonse
Gjest Darthoven
Skrevet

Nå trenger jeg litt hjelp her. Jeg har gått ned fra 70 til 63 kilo og ser i speilet jeg begynner å bli ganske slank. Men jeg har litt mage ogsånn som skal bort. Samtidig ser jeg at jeg begynner å bli litt formløs, rompa er blitt flatere.. Jeg trente en periode mer styrke og hadde da mer former, gikk inn i livet, svai i ryggen osv.. I det siste har jeg fokusert på å brenne fett og har derfor kuttet ned på styrketreningen og trent spinning og løping i steden.

Nå vil jeg miste litt fett rundt magen men samtidig få fine former ved å bygge muskler.

Noen tips? For å miste fett må man ligge i kaloriunderskudd, men for å få muskler må man spise nok??

Konsensusen har tidligere vært at man MÅ ligge i kalorioverskudd for å bygge muskler, men nyere studier har vist at man til en viss grad kan bygge muskler og gå ned i fettprosent samtidig. Resultatet vil imidlertid ikke bli så bra og komme så raskt som dersom du ligger i 0 eller er litt i overskudd. Sørg for nok proteiner (minst 1,5gram per kg kroppsvekt, eller i hvert fall ha det som mål..ingen krise med alt over 1 gram) og sørg for at du trener riktig. Knebøy, markløft, benkpress, mage/core, utfall osv, fremfor og sitte å dille med maskinøvelser som bare trener små muskelgrupper som ikke monner.

Skrevet

Det kan la seg gjøre.

Denne dama er rå ;)

http://linnisfitness.com/

Har hun silikon, eller har puppene hennes blitt så faste av trening?

Anonym poster: 392ba76e910bf3f07abe7bac6ec9df9c

Skrevet

Det kan la seg gjøre.

Denne dama er rå ;)

http://linnisfitness.com/

Hmm... Jeg synes hun er penere på før-bildet. Jeg liker ikke sånne skuldre og synes hofter og lår er penere på før-bildet. Men hun poserer sikkert litt. Tøff jente uansett! Tøft å være sterk! :-)

Anonym poster: ae39f2be94d41cc58c5b0a1a9362ec20

Skrevet

Hmm... Jeg synes hun er penere på før-bildet. Jeg liker ikke sånne skuldre og synes hofter og lår er penere på før-bildet. Men hun poserer sikkert litt. Tøff jente uansett! Tøft å være sterk! :-)

Anonym poster: ae39f2be94d41cc58c5b0a1a9362ec20

Der er hun deffet til konkurranse. Hun ser mykere ut til vanlig om du ser på resten av bloggen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...