koko_s Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Har veeldig dårlig råd i år:/ så har bestemt meg for å for å kutte ut å kjøpe gaver til vennene mine med barn å heller bare gi til barna deres. Noen som har tips til hva det kan være? tenkte å bruke ca 50-100 kr. barna er mellom 5 og 7 år gamle.
Silfen Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Jente, gutt? Det finnes bøker, som man kan tegne i og lime inn klistremerker som følger med, med gård eller hus, som jeg har sett iallfall. Disse er ganske fine. Koster 69. Ellers finnes det jo andre aktivitetsbøker. Små bokser med lego. Dersom noen av de har Sylvanian families så får man et par figurer for hundrelappen. Ullsokker (litt kjedelig, men akk så praktisk). Bøker. Puslespill eller andre spill. Dvd'er. Finnes steder man får kjøpt 3 for 2 f.eks. Disse får man gjerne ikke byttet, så du kan jo avklare med foreldre om de har de fra før. Koster ofte 59-69 pr stk. Aktivitetssett, som type lag sprettballer eller mal på bokser. Disse som har en del svart i utformingen på settene, husker ikke merke, men de har de iallfall på BR. Flere av disse koster i underkant av 100. Man får altså masse fine greier til under hundrelappen.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Melde deg inn i bokklubb? Da får du gjerne tre bøker og tre filmer gratis. Ulempen er at da må du jo være veldig flink det neste året med å avbestille månedens bokpakke i tide.
Harlequin Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Hvis det er aktuelt å gi bort dvd-er, hadde jeg bestilt fra cdon.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå