AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 I frykt for å høre bittelitt rasistisk ut.... Hvordan er tyrkere? Hva slags tanker og holdninger har de? (Og da kanskje spesielt med tanke på kvinner). Vi er begge i midten av 20-årene. Han snakker gebrokkent, så aner ikke hvor lenge han har bodd i Norge. Anonym poster: 6a22cdc5109836061d36d1652d1d8413
Gjest anonymkvinne Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Har dere nettopp truffet hverandre eller har dere kjent hverandre en stund?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Kjør på! Sikkert kjempefin fyr! Anonym poster: a5f55773a8442b00f93d9f03f01dcfc0 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Det kan bli kulturelle problemer. Det er ikke uvanlig at tyrkiske eller kurdiske menn ikke får lov av familien å gifte seg med (og dermed heller ikke date) noen som tilhører en annen etnisitet eller religion. Og det er veldig vanlig at tyrkiske og kurdiske menn følger familiens ønsker. Anonym poster: 59c4841ca42d16f3d0c7893de19a8cf3 2
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 http://www.dagbladet.no/2012/11/22/nyheter/utenriks/stalker/ferie/24491697/?utm_source=Dagbladet.no Anonym poster: 004c8f20fafb77f2268471ff9feae312 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #6 Skrevet 24. november 2012 Det kommer 60000 innvandrere til landet hvert år, de fleste er menn og de fleste havner i Oslo .... mye testosteron kommer til landet :-) Siden de norske damene foretrekker macho-utlendinger, vil gutta finne seg femi-utlendinger, som thaidamer og brasilianere .... lurer på om det blir noen "heilnorske" par igjen jeg om et par tiår. Anonym poster: ea49c10ac220e3ffa1d6d39dcd394ebb 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #7 Skrevet 24. november 2012 Tar du han må du ta hele pakka. Det er ingenting rasistisk ved si det. Tyrkere/muslimer har en annen kultur enn nordmenn så du velge selv hvilket liv og hvliken vei du ønsker å gå. Har dog merket meg at svært mange norske damer liker menn fra kulturer hvor likestilling er fremmedord så jeg lurer litt på om damene egentlig, sånn innerst inne, ikke liker likestillingsprosjektet i Norge og vesten generelt. Men det er off topic. Anonym poster: d4a7b81c0a4fc22896806b7b43480022 6
Gjest Darthoven Skrevet 24. november 2012 #8 Skrevet 24. november 2012 Tar du han må du ta hele pakka. Det er ingenting rasistisk ved si det. Tyrkere/muslimer har en annen kultur enn nordmenn så du velge selv hvilket liv og hvliken vei du ønsker å gå. Har dog merket meg at svært mange norske damer liker menn fra kulturer hvor likestilling er fremmedord så jeg lurer litt på om damene egentlig, sånn innerst inne, ikke liker likestillingsprosjektet i Norge og vesten generelt. Men det er off topic. Anonym poster: d4a7b81c0a4fc22896806b7b43480022 Det er de færreste norske kvinner som ikke er sammen med norske/nordiske eller i det minste vesteuropeiske menn. Det er FLEST monokulturelle par her i Norge, og jeg har ingen tall på det, men at 10% av alle norske kvinner har funnet seg en fra en helt annen kultur er å ta i ganske mye. Det er likevel et ganske lavt tall. 1
Gjest brutal mann Skrevet 24. november 2012 #9 Skrevet 24. november 2012 Tja... En tyrker er mest sannsynlig en macho-tulling fra helvete. Så om det er det du vil så kjør på! Bare husk at du da aldri kan skille deg, må flytte til Tyrkia med ungene når han bestemmer det og ellers frasi deg alle selvstendige meninger. På den andre siden, det er jo det enormt mange kvinner liker og tenner på, så du blir nok lykkelig TS. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #10 Skrevet 24. november 2012 Tar du han må du ta hele pakka. Det er ingenting rasistisk ved si det. Tyrkere/muslimer har en annen kultur enn nordmenn så du velge selv hvilket liv og hvliken vei du ønsker å gå. Har dog merket meg at svært mange norske damer liker menn fra kulturer hvor likestilling er fremmedord så jeg lurer litt på om damene egentlig, sånn innerst inne, ikke liker likestillingsprosjektet i Norge og vesten generelt. Men det er off topic. Anonym poster: d4a7b81c0a4fc22896806b7b43480022 Tull. Ja, det finnes disse idiot kjerringene som lar seg forføre av hey sexy og smatte lyder fra hårete ekle tyrkere og pakkiser, men så har vi igjen de som er enten godt intergrerte i samfunnet, eller de som er "vestlige"av seg og ikke konservative. Mange kvinner tiltrekkes fordi de er kjekke, og Ola Dunk kommer på en måte til kort. De av dere som hevder at alle arabere feks er undertrykkende, har liten eller ingen kunnskap om islam/arabere/araberkultur og har fått all deres fakta fra skremselpropaganda fra vg og dagbladet. Folk fra midtøsten er nok MER konservative enn folk fra arabiske land, jeg vet dette godt fordi jeg har folk som bor i marokko, og reiser til marokko 1-2 ganger i året. og det finnes ekstremistiske idioter der ja, men de fleste har det sånn at faren jobber, moren er hjemme og UNGENE må ta seg av husarbeid etc. Moren kan man nesten si lever et veldig bedagelig liv, ihvertfall i de kretsene jeg kjenner. Men uansett, la nå disse damene bli sammen med hvem de vil. Til TS så vil jeg anbefale deg i å bli ORDENTLIG kjent med han, besøke familien, snakke om planer for fremtiden osv, ikke kast deg inn i et forhold fordi han er kjekk. Anonym poster: 527d10b9acd3ce8e641726e60ce7da20 4
Gjest gjest Skrevet 24. november 2012 #11 Skrevet 24. november 2012 Kjenner noen jenter som har vært i forhold med tyrkere. Hadde nok ikke utsatt meg selv for sånt..
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #12 Skrevet 24. november 2012 Tusen takk for svar dere! Var et fint tips å bli ordentlig kjent med han (men det gjelder nå alle menn). Kjenner han ikke fra før, nei. Vi jobber i samme kjedebutikk, så sees av og til. Anonym poster: 6a22cdc5109836061d36d1652d1d8413
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #13 Skrevet 18. desember 2012 En ting man må tenke på at tyrkiske menn er kjent for å være veldig eiesyke med tanke på damene de involverer seg med. Det kan kanskje føles sjarmerende og mandig til å begynne med, men så, etterhvert. Det er ikke sikkert det vil føles like positivt. Fant dette på et annet forum som jeg syns er litt urovekkende. Det er riktignok fra perspektivet fra en mann som hadde vært på ferie i Tyrkia og flørtet med damer der nede. Han hadde til og med gjort kunststykket å ha sex med en tyrkisk dame. Turkish dudes are the most sex starved and aggressively protective people I have ever met in all of my world travels when it comes to Turkish women. In Turkey, I had employees of bars (waiters) flat out tell me that I am not allowed to talk to any women in the entire bar the moment I started talking to even one of them, I have had seen dudes screaming at 'their' women for talking to me. I have had guys tell me that this or that woman 'did not want' to talk to me when it is quite clear that she did. The Turkish girl I slept with in Istanbul had her boyfriend constantly texting and calling her to check on her. She even had to swing by the bar that he worked at to report in to him and tell him that she was going home while I waited outside the bar. Even in a city the size of Istanbul girls dont really like making out in bars in case anyone they know sees them. Turkish dudes are the most insanely jealous and possessive dudes I have ever seen. I even had a Turkish girl tell me that ONS absolutely never happen anywhere in Turkey. Even in a relatively progressive city like Istanbul. When I told her I had a ONS with a girl the previous night her response was to assume that there is no possible way that the girl was Turkish because "Turkish girls never do that". Her jaw hit the floor when I told her the girl was Turkish. Her exact words were "I want to shake that girls hand because she is really brave". Anonym poster: ea49c10ac220e3ffa1d6d39dcd394ebb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2012 #14 Skrevet 18. desember 2012 jeg er sammen med en muslim. han er fra palestina. det er ingenting gale med det. selvfølgelig, merker at vi er forskjellig på forskjellige steder, med det e bare å lære av hverandre og blande seg på en måte. det eneste du kan gjøre er å bli kjent med denne mannen, og se hvordan han er som person. det går rett og slett ikke ann å kjenne en person ut ifra nasjonalitet. det går bare ikke. så mitt tips til deg er å lære han og kjenne. det er jo bare en date, eller flere dater. du forplikter deg jo ikke før du føler deg klar for det Anonym poster: 62d8d3c7979c12a3d9647154b7ee89ef 1
Gjest Tekola Skrevet 19. desember 2012 #15 Skrevet 19. desember 2012 Ryddet for spekulerende innlegg. Tekola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå