Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg skal på gjenforeningsfest fra skolen og gleder meg veldig Noen som har tips angående antrekk?? Vil jo gjerne ta meg godt ut... Vi skal sitte utendørs hele kvelden, så jeg ønsker ikke å være så pyntet. Er liten av vekst og slank. Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. juni 2002 #2 Del Skrevet 1. juni 2002 Kle deg først og fremst i noe du føler jeg vel i Hva med ett sett, dressjakke og - bukse Det synes jeg både er stilig og feminint 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #3 Del Skrevet 1. juni 2002 Heisann! Siden dere skal være utendørs hele kvelden synes jeg dressjakke og bukse høres veldig bra ut, for å unngå at det blir for kaldt hadde kanskje en høyhalset lammeullstopp uten ermer vært tingen? Jeg bruker iallfall min dress med en sort lammeullstopp under, og mange har kommentert at det er stilig. Kos deg på festen! Klem Artemis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå