Gelica Skrevet 23. november 2012 #1 Del Skrevet 23. november 2012 Har nettopp farget håret mitt og jeg merket stor forskjell på håret når frisøren hadde vasket det i går og jeg selv vasket det i "butikk sjampo/balsam" i dag. Ble livløst og tørt....... Må jeg ut med flere hundre kroner hos frisøren for sjampo og balsam eller finnes det noe bra der ute som ikke koster all verden? NB: Håret er farget fra helt lyst til relativt mørk om det skulle ha noen betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosadotten Skrevet 23. november 2012 #2 Del Skrevet 23. november 2012 De har jo mange forskjellige sjampoer og balsam for farget hår i dagligvarebutikkene, men det fungerer forskjellig fra person til person. Du må nesten prøve deg frem, synes det er litt rart hvis du ikke finner iallfall én sjampo i butikken som duger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #3 Del Skrevet 23. november 2012 Nei, jeg mener det der bare er tull. Aner ikke hvor mange tusener jeg har brukt på frisør-produkter i mitt liv, men det er ikke rent få. Håret mitt har IKKE fått noe bedre kvalitet. De er like proppfulle av silikon som andre shampooer, og får håret til å se skinnende blankt ut. Så er det ikke HÅRET som skinner, men silikonen..... Anonym poster: c1d84422fd2b97b1b0f18e518bdf6fc5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 23. november 2012 #4 Del Skrevet 23. november 2012 Du får kjøpt frisør produkter på nettet til en rimelig penge. Og det er absolutt verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 23. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 23. november 2012 Du får kjøpt frisør produkter på nettet til en rimelig penge. Og det er absolutt verdt det. Hvilken nettside selger dette rimelig og har du noe forslag til hva jeg bør bruke på farget og tørt hår (som har en tendens til å bli litt fett på toppen.......) Dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 23. november 2012 #6 Del Skrevet 23. november 2012 Feelunique.com Det finnes mange gode merker. Redken, Joico, Pureology, Kèrastasem m.f. Idag er det Black Friday, og på mandag er det Cyber Monday, så da blir det nok endel salg. Min erfaring er at man bruker mindre av frisørprodukter og at det derfor ikke er så mye dyrere. Også er det mye bedre for hår og hudebunn. Når du handler på f.eks feelunique. Så husk å ikke komme over 200kr grensen. Feelunique skriver av 4pund. per vare, og frakten er gratis. Det er billigst å handle med britiske pund fordi det blir sendt fra Storbritania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 23. november 2012 #7 Del Skrevet 23. november 2012 Prøv deg frem med forskjellige butikkshampoer, selv bruker jeg Sunsilk, den turkisgrønne for tørt hår, etter at Herbal Essences forsvant fra markeded. Brukte omtrent tre måneder og noen hundre kroner på å finne en som passet håret mitt. Jeg farger håret en gang i måneden. Dyre shampoer har ikke nødvendigvis bedre effekt enn billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 23. november 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 23. november 2012 Tusen takk for svar :-) Jeg tar gjerne mot flere tips og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #9 Del Skrevet 23. november 2012 http://www.blivakker.no/products/harpleie/shampoo/farget-og-kjemisk-har Jeg har kjøpt fra blivakker flere ganger, og vært fornøyd hver gang. Dersom du kjøper de store flaskene blir det også billigeren enn hva du måtte gitt for samme mengde i en dagligvarebutikk. Anonym poster: c12dbfa7111fd5080af0a35b4ccccca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barista Skrevet 23. november 2012 #10 Del Skrevet 23. november 2012 Min erfaringer er også at du bruker mindre mengder av frisørprodukter, og derfor holde de lengre. De er drøyere i bruk, og koster derfor mindre per vask, enn hva en skulle tro. Jeg anbefaler absolutt å hive i noen kroner for ordentlig shampoo og balm. Noen mennesker trenger det ikke, og har det helt ok med shampoo og balm fra kiwi, men hår generelt har bedre av ordentlig shampoo og balm tilpasset hårtype. Spesielt når du merker såpass forskjell. Jeg ville sett på nett etter merket frisøren din brukte, og funnet det rimeligere. Du fikk gode tips over, til nettside. Feelunqie anbefaler jeg absolutt. Dersom økonomi er viktig, så finnes det også mellomting. Har du handlet på iherb? Jeg kjøper shampoo og balm der når jeg er litt blakk. Sist nå kjøpte jeg shampoo, 2x balm, leave in kur, og kroppskrem. Totalt inkl frakt betalte jeg rett over 200 kr. (212 tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barista Skrevet 23. november 2012 #11 Del Skrevet 23. november 2012 Dessuten koster butikk shampoo balm ofte ett sted mellom 30-40 kr. Og du kan fint finne Shampoo og balm til 100 kr stk på feelunique. Og siden de er mye drøyere i bruk, vil jeg faktisk tørre å påstå at det fra feelunique vil holde dobbelt så lenge (gjør ihvertfall det etter min bruk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå