Hanne20 Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 (endret) Skal bytte bloggplattform pga, blogspot som vil ha betaling for at jeg skal få lov til legge ut bilder til bloggen..sånt tull gidder jeg ikke! Noen ideer til en bloggplattform tas imot med takk! Må kunne ha variasjoner i design og kunne endre design selv, samt lett å lage "sider" Endret 23. november 2012 av Hanne20
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Wordpress! Er utrolig fornøyd med min wordpress-blogg. Anonym poster: 4388341576cbc6beb4e47958fe6d62d7
Tibbie Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Skal bytte bloggplattform pga, blogspot som vil ha betaling for at jeg skal få lov til legge ut bilder til bloggen..sånt tull gidder jeg ikke! Noen ideer til en bloggplattform tas imot med takk! Må kunne ha variasjoner i design og kunne endre design selv, samt lett å lage "sider" Hva?? Blogg.no bruker blogspot, og det er ikke sånn der..? Selv har jeg prøvd ca. 10 forskjellige plattformer, men jeg liker blogg.no best. Du kan styre på med HTML og CSS + at man får en del gratis reklame via forsiden deres
Hanne20 Skrevet 23. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2012 Hva?? Blogg.no bruker blogspot, og det er ikke sånn der..? Selv har jeg prøvd ca. 10 forskjellige plattformer, men jeg liker blogg.no best. Du kan styre på med HTML og CSS + at man får en del gratis reklame via forsiden deres Lastet opp et bilde til innlegget jeg skrev, og da bilde var ferdig lastet kom beskjeden om at jeg hadde brukt opp lagerplassen for bilder og måtte betale for å få mer bildeplass :S
kattepus89 Skrevet 28. november 2012 #5 Skrevet 28. november 2012 Det er sikkert fordi de havner i en data-base som er på internett. Hver gang man laster opp bilder, så blir de lagret der. Du kan se om du finner ut hvordan man sletter dem, de slettes bare fra databasen, men ikke fra blogg-innleggene I alle fall er det sånn på blogg.no... Wordpress ved jeg ikke, har nettopp begynt å bruke det og syns forsåvidt at det er det beste til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå