Gjest dolly Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 hei har noen tanker jeg gjerne vil dele med dere.. var bort en meget uvanlig situasjon her om kveld... meg og samboer har vært sammen 4-5 år, jeg har to barn fra tidligere og har dem 50 50 med far. sønnen min er 14 år. så her om kvelden dundret det på døren, han gikk for å lukke opp. plutselig hørte jeg rabalder ute i gangen, det jeg så når jeg rundet hjørne var en gutt på 22 23 år som holdt kvele tak på sønnen min.....hoppa seff i mellom å tok kontroll på situasjonen. gutten viste null respekt og var fly forbanna, han fikk da frem at sønnen min hadde tatt sykkelen hans. så når jeg halvt i transe og ikke mins sjokkert over situasjonen til sønnen min for å spør om det var tilfelle ..suger han takk i sønnen min igjen....da ble jeg forbanna å tok tak i han,å dro han til meg så vi sto ansikt til ansikt der jeg mer eller mindre knurrende fortalte at ingen rørt mine barn på denne måten. han holdt tilbake i meg, da brøyt samboeren min og gikk i mellom oss. mens han går sier han at han skal slå sønnen min,putte han i rullestol,osv. sønnen min var like sjokkert, innrømmet at han hadde tatt den, lå sleng i grøfte ved skolen sa han og beklaget med grøten i stemmen. sjokkert lukker jeg døra, må vel innrømme at tåren tok over.. senere går jeg opp til dem, jeg fant ut av hvor han bodde, en albansk fam, ringte på å pratet med hele familien på trappa. forklarer at jeg unnskyldte ikke sønnen min for tyveriet, men hvilken måte han kom med det på. alt ordnet seg til slutt, og sønnen min har fått sin velfortjente straff. far en til ungene reagert og i dag kjørte han opp til dem selv og pratet med dem...senere sa han til meg....der sitter kjæresten din i garasjen, så kommer den sinna gutten på 23 år fly forbanna å spør etter sønnen vår, så sender han gutten opp på trappa di, viten om sinne hans, ser på at han skriker og reagerer ikke, utenom å skille deg som er kvinnfolk fra han. nå sitter du med blåmerke på armen etter at noen har tatt i deg, fordi du som jente forsvarte ditt hjem mens han som skal være mann sto å så på... sitter å tenker at det er jo sant det eksen min sier. samboeren min er en stor mann, som ikke har problemer med å si i fra ellers om ting....noen tanker om dette? burde jeg ta det opp med han?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 han virker ihvertfall som en mann som ikke gidder å ta ansvar for barnet ditt fordi det ikke er hans. han burde jo forstått at dette ville ende i problemer og vært med for å roe situasjonen. Anonym poster: e16c2ab7ac59b97d44306876583a9463
Gjest brutal mann Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Øuhm... Han gikk da i mellom, samboeren din... 1
Sjefskongen Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Jeg har selv opplevd å bli litt satt ut av en situasjon så reaksjonen min har blitt noe forsinket, men hadde en voksen mann (man må nesten regnes som voksen når man er i 20-årene) gjort noe sånt mot dama mi og en evt stesønn så hadde han fått seg en springskalle han aldri ville glemme.
Gjest avocadoen Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 (endret) Øuhm... Han gikk da i mellom, samboeren din... Han gikk ikke mellom sønnen til samboeren hennes og han på 22-23. Og ja TS, han skulle grepet inn i situasjonen. Endret 23. november 2012 av avocadoen
Tropic Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Jeg ville tatt det opp med han, ville ikke ha anklaget han for noe, men ville ha tatt opp situasjonen med han for å høre hva han tenker om saken og hva som skjedde fra hans ståsted.
Gjest Elseby13 Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Dette skjønte ikke jeg bæret av...
Gjest dolly Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 hei igjen:) når han i dag fikk vite at faren til ungene hadde vært å pratet med dem, kom han med hva han prøver å leke hero..jeg bare om det hadde vært din sønn hadde du ikke reagert da, ja hadde jo gjort det..hva betyr for vi for han da tenker jeg...som du sier sjefskongen..en kan bli satt ut av en situasjon. men han viste jo om den før den kom til meg... han sendte jo den faktisk til meg, han andre hadde jo rivi opp garasjedøra og spurt hvor i helvete den guttungen var hen.han hørte jo hvordan han banket på døren, garasjen ligger tett inntil huse. han så jo jeg tok tak i han..uten å reagere. han er polsk og har den gammeldagse familieverdien.. men er jo sikkert å vist hva han da føler oss.
Lutetium 71 Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 far en til ungene reagert og i dag kjørte han opp til dem selv og pratet med dem...senere sa han til meg....der sitter kjæresten din i garasjen, så kommer den sinna gutten på 23 år fly forbanna å spør etter sønnen vår, så sender han gutten opp på trappa di, viten om sinne hans, ser på at han skriker og reagerer ikke, utenom å skille deg som er kvinnfolk fra han. nå sitter du med blåmerke på armen etter at noen har tatt i deg, fordi du som jente forsvarte ditt hjem mens han som skal være mann sto å så på... Jeg forsto ingenting av det avsnittet der. Hvem har gjort hva med hvem? Var dette samme hendelse, eller noe annet? 5
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 ....en albansk fam.... Hva har det med saken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 hei igjen:) når han i dag fikk vite at faren til ungene hadde vært å pratet med dem, kom han med hva han prøver å leke hero..jeg bare om det hadde vært din sønn hadde du ikke reagert da, ja hadde jo gjort det..hva betyr for vi for han da tenker jeg...som du sier sjefskongen..en kan bli satt ut av en situasjon. men han viste jo om den før den kom til meg... han sendte jo den faktisk til meg, han andre hadde jo rivi opp garasjedøra og spurt hvor i helvete den guttungen var hen.han hørte jo hvordan han banket på døren, garasjen ligger tett inntil huse. han så jo jeg tok tak i han..uten å reagere. han er polsk og har den gammeldagse familieverdien.. men er jo sikkert å vist hva han da føler oss. Blir helt utslitt av å lese det du skriver... Lær deg tegnsetting kvinnfolk. Anonym poster: 0617a65007db5b082677d3713b1b2ccf 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Blir helt utslitt av å lese det du skriver... Lær deg tegnsetting kvinnfolk. Anonym poster: 0617a65007db5b082677d3713b1b2ccf Tolkning: Hennes samboer, som er polsk (og noe gammeldags) sier han ville forsvart sin egen sønn, men løftet ikke en hånd for å hjelpe sin "stesønn". Noe som får ts til å tvile på om sambo bryr seg om dem. Anonym poster: 514273cc42002a0978551691b71589e7 2
jita Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 høres jo ut som drømme mannen. kanskje det er like greit å være singel ts? du har barn og de må jo komme først i livet ditt. vil du virkelig ha en mann som ikke en gang bryr seg hvis de ble skadet?
Chord Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 (endret) Høres ut som en kjip situasjon, men jeg tenker at dette kunne fort blitt verre. Du handlet utfra instinktene dine, men hva om denne karen hadde fått et større raserianfall og utført vold mot deg også? Hva om det hadde blitt verre? Man vet jo aldri. Nå vet jo ikke jeg hvordan mannen din er, men kan det være at han ble litt redd selv? En drømmesituasjon måtte ha vært at han hadde forsvart både deg og sønnen din, men du må nesten velge selv hvor mye akkurat det betyr for deg. edit: redigerte dårlig formulert setning.. Endret 23. november 2012 av Chord
Gjest dolly Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 tolkingen var rett ja hehe. sliter med dysleksi, også gikk det litt for fort på knappene her:) ja er den følelsen jeg sitter med nå. at det er noe jeg ikke vil ha. men føler meg innmari skuffa og meget lite verdt. ..
Gjest dolly Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Høres ut som en kjip situasjon, men jeg tenker at dette kunne fort blitt verre. Du handlet utfra instinktene dine, men hva om denne karen hadde fått et større raserianfall og utført vold mot deg også? Hva om det hadde blitt verre? Man vet jo aldri. Nå vet jo ikke jeg hvordan mannen din er, men kan det være at han ble litt redd selv? En drømmesituasjon måtte ha vært at han hadde forsvart både deg og sønnen din, men du må nesten velge selv hvor mye akkurat det betyr for deg. edit: redigerte dårlig formulert setning.. han er en ganske stor mann som har drevet aktivt med kampsport, så ikke der det ligger, han ville vel ikke blande seg inn. betyr jo litt da, går jo litt på trygghetsfølelsen. plutselig sto det en mann i huset mitt og var voldelig mot sønnen min. uten at han verken roet ned tingene eller grep inn.
Gjest Violetta Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Høres veldig rart ut. Går samboeren og sønnen din godt sammen ellers?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Da hadde jeg lempa hele fyren på dør og skaffet meg ei bikkje istedet!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Det virker nesten som han vil sønnen din noe vondt. Ja, eksen din har rett, jeg hadde aldri vist noen veien til stesønnen min (om jeg hadde hatt en) om han hadde vært så sint
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Høres veldig rart ut. Går samboeren og sønnen din godt sammen ellers? ja er jo det dem gjør også, men tenker da i om dem ikke hadde gjort det da, så ville det vel ha vært normalt å grepet inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå