Gå til innhold

Film til meg og typen, hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger filmtips til filmer til meg og typen. Jeg liker typisk jentefilmer, han typiske guttefilmer. Tips til filmer? Vi begge liker: pirates of the carribean, ringenes herre, Ted, star wars, the hunger game, sherlock holmes.

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Hangover? Den er dritmorsom :laugh:

Skrevet

Ted? Den synes både jeg og typen var morsom!!

De siste to Batman filmene? Den nye Spiderman filmen?

Skrevet

Ted så vi sist helg, morsom!! Vi har også sett the hangover, og den ene batmanfilmen, men det er vel 2? Det må jeg undersøke, takk!

Skrevet

Ted så vi sist helg, morsom!! Vi har også sett the hangover, og den ene batmanfilmen, men det er vel 2? Det må jeg undersøke, takk!

Det finnes jo en trilliard batman-filmer, men i nyere tid er det tre stk som gjelder av Christian Nolan, og det er ;

Batman begins, The dark knight og The dark knight rises. Samtlige bør sees.

Min personlige favoritt er The dark knight med Heath Ledger som The joker. Episk!

• Liker 1
Skrevet

Ja, enig, digger the dark knight! Planer om å se the dark knight rises ikveld, håper den ikke skuffer! :)

Skrevet

that`s my boy

21 jump street

cloud atlas

Anonym poster: 225c7abea4c63d274a389459087bee44

Skrevet

Tucker and Dale vs. Evil er fantastisk hysterisk morsom!

• Liker 1
Skrevet

that`s my boy

21 jump street

cloud atlas

Litt vanskelig å se siden den ikke er kommet ut på kino (i Norge) eller dvd/blu-ray.

Skrevet

that`s my boy

21 jump street

cloud atlas

Skriver under på 21 Jump Street. Den er dritmorsom! Lenge siden en film har fått meg til å le så mye :D

Skrevet (endret)

Ja, absolutt 21 Jump Street. Kjempebra film!! Jeg liker romantiske komedier, mens typen liker actoin og sci-fi, men denne filmen digga vi begge to :) Du kommer til å le masse :)

Endret av humalla
Skrevet

Litt vanskelig å se siden den ikke er kommet ut på kino (i Norge) eller dvd/blu-ray.

jeg vet ikke om sånt. jeg ser det meste på nettet.

Skrevet

Just go with it er en romantisk komedie, men ikke klissete. Veldig morsom med Jennifer Aniston, Adam Sandler og Nicole Kidman. Mannen lo masse :)

Hangover 2

Gladiator

THOR

The Avengers

Ironman 1 og 2

Skrevet

Just go with it er en romantisk komedie, men ikke klissete. Veldig morsom med Jennifer Aniston, Adam Sandler og Nicole Kidman. Mannen lo masse :)

Hangover 2

Gladiator

THOR

The Avengers

Ironman 1 og 2

Er man litt filminteressert burde man jo se de øvrige avengers-filmene før man ser "The Avengers" :D De er jo også verdt en titt. Thor som du nevner, Captain America og Hulken feks :D
Skrevet

Er man litt filminteressert burde man jo se de øvrige avengers-filmene før man ser "The Avengers" :D De er jo også verdt en titt. Thor som du nevner, Captain America og Hulken feks :D

Sant, sant! Kom bare på de jeg skrev i farten. Men du har rett! Alle er verdt å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...