Gjest Gjest Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg har møtt en helt fantastisk person! Han jobber på et treningssenter hvor både jeg og venninna mi trener. Vi er der ca 5 dager i uka og ser han så godt som hver gang. Ofte sier vi hei til hverandre og none ganger snakker vi litt sammen, men det er mest bare sånn vanlig hverdagssnakk. Greia er at jeg liker han og har likt han leeenge før jeg i det hele tatt visste at han jobba på treningssenteret. Så når han begynte å si hei og snakke med meg ble jeg så glad og trodde at jeg kanksje hadde en sjanse på han. Men han snakker også til venninna mi og jeg tror egentlig han er mer interessert i henne, enn i meg. Fordi han snakker liksom mer "til henne", selvom han snakker til oss begge så føler jeg han er mer "rettet" mot henne. Hun er ikke interisert i han. Hvordan kan jeg blir bedre kjent med han? Uten å være veldig påtrengende som f.eks å spørre om vi skal finne på noe, kjenner han ikke godt nok til det enda;) Så hjelp meg folkens, jeg vil ha han!!
Rosadotten Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 "Kan du bli min personlige trener?" + = 2
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2012 #3 Skrevet 24. november 2012 Spør han om han kan vise deg en bra øvelse for f.eks rygg eller noe:) kanskje du er så heldig at han tar på deg også?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 knebøyspotting kan være ganske erotisk. Anonym poster: f6d873a0e934e56a7599eb9960f93aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå