Gå til innhold

Gå ut alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene. Har lyst til å gå ut på en hyggelig pub i nærheten når det er helg, men da må jeg ofte gå alene. Problemet er at jeg ikke har turt! Går dere ut alene noen ganger? Hvordan ser andre på en som går ut alene jevnlig? Virker man ensom eller desperat? Jeg har bare lyst til snakke med folk, flørte og ha det gjøy og ta det derifra. Noen som har erfaringer de vil dele?

Anonym poster: a566e8f8371088fbfe8b18190dd38aa4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg ville gått på pub alene. På utested med fulle folk og høy musikk, kanksje. Men ikke pub, føler at det er mer steder hvor folk går for å prate sammen ved et bord..?

Skrevet

Men det er lettere å komme i prat med folk hvis man sitter i baren enn når man går ut på en nattklubb for å danse? Jeg ville overhodet ikke like å gå ut alene på den type steder. Og det er jo fulle folk og høy musikk på puber også?

Anonym poster: a566e8f8371088fbfe8b18190dd38aa4

Skrevet

Jeg har gått ut alene mange ganger. Er litt eldre enn deg, TS.

Det jeg har gjort er å gå på en pub/musikksted. Jeg tar en øl ved bardisken. Dersom jeg ikke treffer på kjente eller kommer i snakk med noen så tar jeg siste buss hjem.

Andre ganger har jeg impulsivt dratt innom typiske utesteder litt seint på natta. Da mellomlander jeg før buss videre. Har alltid hatt en positiv opplevelse.

Cluet for meg er å kunne dra derfra dersom ting ikke kjennes ok.

Anonym poster: 74a55a56673520134ae1327eb75a27d7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...