puseklumpen Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Hei Jeg er 20 år, er i 100% jobb - men i et yrke jeg ikke trives i. (Isolatør) Til sommeren har jeg fagprøve, og jeg vet at hvis/når jeg har bestått den - vil jeg ikke tilbake å fortsette i byggebransjen. Det jeg tenker å gjøre da, er å jobbe i foreksempel butikk,eller lignende - mens jeg studerer på nettet. Har meget lyst å jobbe med noe innen salg, service eller sikkerhet. Da lurer jeg på om noen av dere har erfaring med foreksempel NKI? Var det at du studerte på nettet, noen utfordring når du skulle søke jobb? Ønsker å høre om deres erfaringer og tips. Setter stor pris på svar Takk på forhånd!
Gjest susannbr Skrevet 24. november 2012 #2 Skrevet 24. november 2012 Det skal ikke være noe problem så lenge du står på eksamen, og sikrer deg studiepoeng.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2012 #3 Skrevet 24. desember 2012 Jeg har tatt exphil og exfac, og snart sosiologi 10 stp via universitetet i Tromsø Det er ganske mye jobb med de to første studiene. Du har feks 2 innleveringer i exphil hver uke, og en hver uke i exfac. Ellers, så finnes det nok andre stuider på nett som ikke krever like mye Synes det var helt greit, til tross for mye arbeid. Det jeg lærte om meg selv er at jeg kanskje ikke er så strukturert som jeg trodde (eller ønsker ). For det krever ganske mye selvdisiplin når man skal studere på egenhånd Viktigst for meg i ettertid er å ha faste studietider, slik at jeg ikke blir sittende oppe fra morgen til kveld hver dag 7 dager i uka iløpet av hele studiet. Har ikke erfaring med nki, men på UIT betalte jeg bare for bøkene (selvsagt) og eksamensavgift eller var det studieavgift.... Vet at det koster endel mer på NKI, NKS osv... Anonym poster: e351f8a22339cd0ed33c4f08b318abf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå