Gå til innhold

GB på Mac

Anbefalte innlegg

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Å nei å nei, i dag er det salg på app store. http://store.apple.com/no/browse/home/shop_mac/family/macbook_air

Og jeg som hadde bestemt meg for at jeg må vente med å kjøpe ny! Men når det er salg så føler jeg liksom at jeg må slå til, kommer sikkert til å kjøpe en innen et år uansett!

Det jeg lurer på er om det er nok for meg, som kun bruker den til bilder og studier og internett med 125 GB. Eller blir det fort fullt slik at jeg burde investere i 256 GB?

Jeg har ikke peiling, men håper noen har det! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei å nei, i dag er det salg på app store. http://store.apple.c...ily/macbook_air

Og jeg som hadde bestemt meg for at jeg må vente med å kjøpe ny! Men når det er salg så føler jeg liksom at jeg må slå til, kommer sikkert til å kjøpe en innen et år uansett!

Det jeg lurer på er om det er nok for meg, som kun bruker den til bilder og studier og internett med 125 GB. Eller blir det fort fullt slik at jeg burde investere i 256 GB?

Jeg har ikke peiling, men håper noen har det! :)

Om tidshorisonten din er et år, kan du vel også vente litt på neste salg? Det kommer alltid et salg.

Ang hva du trenger av plass: Tenk litt på at du trenger backup, uansett hvor mye det er plass til på maskina. Ikke legg alle eggene i en kurv. Bilder tar ikke allverdens av plass heller. Det som virkelig spiser plass er video. Men uansett, tenk heller på å lagre eksternt.

Anonym poster: a23f627c65c789d00f758e76e25773c1

Skrevet

Jeg lurer på det samme! Vær så snill å svar, jeg tenkte å benytte meg av tilbudet :)

Anonym poster: 3acbb56f34ec34a9d2ae61cf816a210f

Skrevet

Det er ofte "salg" på mac..

Hvis det er lagringsplass du trenger så ville ikke jeg brukt pengene på en ultraportabel maskin som macbook air.. Lagring kan du få i portable hardisker, minnepenner, minnekort osv..

Skrevet

Spar kr 822? Det var da ikke så enorme avslag.

Elkjip kjører en "Black Friday" kampanje idag forresten, men det er på MacBook Pro.

• Liker 2
Skrevet

En 750gb platedisk koster 500,- når man kjøper den løst, for å sette det litt i perspektiv :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...