Gå til innhold

Mensen, hvor er den?

Anbefalte innlegg

Gjest mylian
Skrevet

Hva skjer?

Ikke gravid, ingen sykdommer.

vet at jeg har värt stresset og gjort mye annerledes enn det jeg pleier.. men! Kjennes ut som om den er på vei hele tiden, og min pms har värt tilstedet i ca 3 uker nå. Kanskje noen av dere vet om man skifter syklus etter å ha flyttet fra en jente til en mann.. Har nettopp blitt samboer, og för det delte leilighet med venninne. kanskje jeg trenger flere kvinnelige hormoner i luften..eller no!?

(Vet liksom ikke helt hvor jeg skal legge dette innelgget)

Jeg hater å väre så sur og fölsom som jeg er nå, föles som en kjempe pms. Noen som skjönner dette?

Skrevet

...er du sikker på at du ikke er gravid...? (Jeg husker hadde humørsvingninger i starten av graviditeten).

Gjest mylian
Skrevet

..men jeg har jo satt inn spiral..

Hvor stor er sannsynligheten?

Skrevet

Hvor stor sannsynligheten er vet jeg ikke, men det kan jo skje at man blir gravid alikevel. Synes du bør kjøpe en test jeg. Er den negativ bør du nok snakke med legen din...

Pleier du å ha en regelmessig mens ellers? Jeg kan ikke forestille meg at grunnen til den uteblir er fordi du har endret boform.

Gjest mylian
Skrevet

takk for svar!

ja, jeg regner også med at det er fordi jeg har endret endel i hverdagen. Men jeg har en test hjemme, sånn i tilfelle... Så tenker jeg tar den jeg, når jeg må tisse...Hi hi (det er ikke mulig)

sjalabom

Gjest sexysadie
Skrevet

Gratulerer hvis det er en hybelboer i deg.

Skrevet

*venter i spenning* :-)

Lykke til uansett hva utfallet blir!!

:klem2:

Gjest Anonymous
Skrevet

En vennine av min søster VAR allerede gravid da legen satte inn spiral...

Det gikk heldigvis godt,og barnet er velskapt.men det var jo litt rart at legen ikke oppdaget det ,du må jo ta blodprøve + vare på rett plass i syklusen.

Skrevet
En vennine av min søster VAR allerede gravid da legen satte inn spiral...

Det gikk heldigvis godt,og barnet er velskapt.men det var jo litt rart at legen ikke oppdaget det ,du må jo ta blodprøve + vare på rett plass i syklusen.

Kjenner en som hadde nr. 4 på vei - hun måtte også ta den ut igjen. Her gikk det heldigvis også bra.

Hilsen Trille

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Ser ut til at hun var gravid...... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...