Gå til innhold

Sint og lei meg, familieforhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sint. Sint og lei meg. Faren min forlot meg og mine 2 søsken tidligere i år. Flyttet flere hundre mil fra oss til et annet land. Etter å ha gått til terapaut og snakke om dette i ca. et halvt års tid er det blitt mye bedre. Jeg har endret tankegangen min. Jeg er den eldste i søskenflokken. Kanskje vi har det bedre uten han.. Og heller ha litt kontakt på Skype og via mail. Men mine to småsøsken er jo så små enda.. de forstår ingenting. de forstår ikke at far har flyttet fra oss. valgt å bosette seg i et annet land med ei ny dame. Av og til kan jeg bare bli så utrolig provosert og lei meg.

Lei meg fordi jeg ikke kan forstå hvorfor min egen far tok det valget han tok.

Anonym poster: 05fe8092134924f91c79382a2bf67216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hug:

Anonym poster: 17bf1eab3aba153b76d39873770d70ad

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er sint. Sint og lei meg. Faren min forlot meg og mine 2 søsken tidligere i år. Flyttet flere hundre mil fra oss til et annet land. Etter å ha gått til terapaut og snakke om dette i ca. et halvt års tid er det blitt mye bedre. Jeg har endret tankegangen min. Jeg er den eldste i søskenflokken. Kanskje vi har det bedre uten han.. Og heller ha litt kontakt på Skype og via mail. Men mine to småsøsken er jo så små enda.. de forstår ingenting. de forstår ikke at far har flyttet fra oss. valgt å bosette seg i et annet land med ei ny dame. Av og til kan jeg bare bli så utrolig provosert og lei meg.

Lei meg fordi jeg ikke kan forstå hvorfor min egen far tok det valget han tok.

Anonym poster: 05fe8092134924f91c79382a2bf67216

Du skriver ingenting om din mor. Er hun død? Er det slik at din far bare reiste og overlot alt ansvar for dine småsøsken til deg? Har du annen familie å støtte deg til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...