Gå til innhold

Hvordan liker du å sove med en partner?

Søvn- og søvnvaner  

43 stemmer

1. 1. Hvilke preferanser har du når du sover med en partner?

• Jeg ønsker å ligge tett inntil han/hun hele natten
      8
    • Jeg ønsker å ligge helt for meg selv hele natten (i samme seng)
      4
    • Jeg ønsker å sove i separate senger (men på samme rom)
      0
    • Jeg ønsker å sove i et separat rom
      1
    • Jeg ønsker å ligge tett inntil i det vi legger oss, men vil gjerne ligge for meg selv senere (i samme seng)
      5
    • Jeg ønsker å ligge tett inntil i det vi legger oss og på morgenen, men vil gjerne ligge for meg selv i løpet av natten (i samme seng)
      25
  2. 2. Er du mann eller kvinne, og hvor gammel er du?

• Kvinne, 16-24
      21
    • Kvinne, 25-35
      12
    • Kvinne, 36-50
      6
    • Kvinne, 50+
      0
    • Mann, 16-24
      2
    • Mann, 25-35
      2
    • Mann, 36-50
      0
    • Mann, 50+
      0
  3. 3. Hva vekker deg som oftest om natten?

• Lyder fra partner
      3
    • Lyder fra andre kilder enn partner
      7
    • Bevegelser og forstyrrelser fra partner
      14
    • Tanker/ drømmer
      8
    • Annet
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jobber med et prosjekt innen søvn- og søvnvaner. Ønsker gjerne å finne ut hvilke preferanser folk har når de sover sammen med sin partner.

Setter pris på alle svar og kommentarer =)

Endret av Poseidon_x
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heg krysset av basert på preferanser og ønske, ikke realiteten, hvor en 4 uker gammel baby har dunket partner ned fra tronen hva nærhet angår!:P

Skrevet

Der aller beste er separerte rom, da kan jeg lese så lenge jeg vil og ha hele sengen for meg selv :)

Så jeg sover som oftest på gjesterommet.

Anonym poster: c8ee01397f0b179b3c31c39916160c6f

Skrevet

Jeg er veldig glad i kos og spooning, men jeg får litt klaus hvis man ligger klint inntil hverandre når man skal sove. Så vi koser og slikt først, og så legger vi oss rygg mot rygg, eller rompe mot rompe :fnise: så koser vi og stryker vi litt på hverandre om natten, men aldri slik at vi ligger ordentlig inntil hverandre,

Skrevet

Du er klar over at svarene ikke kommer opp knyttet til alder, kjønn eller hva som vekker deg? Så det blir en heller dårlig statistikk ut av det...

Skrevet

Jeg er veldig glad i kos og spooning, men jeg får litt klaus hvis man ligger klint inntil hverandre når man skal sove. Så vi koser og slikt først, og så legger vi oss rygg mot rygg, eller rompe mot rompe :fnise: så koser vi og stryker vi litt på hverandre om natten, men aldri slik at vi ligger ordentlig inntil hverandre,

Alder og hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet

Alder og hvor lenge har dere vært sammen?

jeg er 20. han 21. Vært sammen i 2 1/2 år, bodd sammen i et halvt år.
Skrevet

Nærhet når vi legger oss er veldig viktig for meg. Får ikke sove hvis vi ikke er nær hverandre på en eller annen måte. Det samme gjelder når vi våkner, enten det er midt på natten eller på morgenen. Den første av oss som våkner legger seg nærmere den andre og holder rundt :)

Skrevet

jeg er 20. han 21. Vært sammen i 2 1/2 år, bodd sammen i et halvt år.

Da er det forståelig at dere liker å ligge slik :)

Skrevet

Heg krysset av basert på preferanser og ønske, ikke realiteten, hvor en 4 uker gammel baby har dunket partner ned fra tronen hva nærhet angår!:P

Hæ? Har ikke babyen egen seng, eller? Stakkars mann sier jeg...

Anonym poster: 29a62dee24fe417abdf7526d165cf9c5

Skrevet

Vi ligger nær hverandre i starten. Når vi skal sove så må jeg ha avstand og egen dyne. Tidligere skulle jeg gjerne hatt separate soverom da han snorket som aller verst. Nå er det bedret pga en pustemaskin.

Anonym poster: 52780eac0f442ce6d3fbdca9e385f6aa

Skrevet

Hun vil at jeg skal holde rundt henne helt til hun sovner, men det orker jeg ikke. Det blir for varmt. Det ender med som regel at jeg snur ryggen til og sover.

Skrevet

Hei TS

Jeg må dessverre stenge tråden din, da innsamling av informasjon til skolearbeid eller jobb ikke er tillatt på Kvinneguiden. Det kan du lese mer om i reglene.

Rainbow81, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...