Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, i fare for å bli kjent igjen.

Men, jeg jobber deltid i jobben min. Og trives overhode ikke i det hele tatt!Jeg har hatt det sånn i mange mnd nå. Og gruer meg til å gå på jobb. Noen ganger har jeg også mareritt om jobben. Jeg vil virkelig vekk, alt annet enn dette! Har prøvd mye for å like meg der, men uten hell.

Nå skal det sies at jeg søker på alt av eldige stillinger, men er enda ung uten mye erfaring.

Noen som har vært i samme knipa her, og hva ville dere ha gjort?

Anonym poster: d77afcc192a8d69e27a62c0b78699bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å gi råd, hvorfor trives du ikke. Er det mulig å få snakket med sjefen på 2 manns hånd?

Gjest strykebrett
Skrevet

Du sier du er ung, kanskje du skal tenke litt på hva det er du ønsker deg for framtiden? Hva kunne du tenke deg å jobbe med? Kunne du ha utdannet deg litt i retning av noe du ønsker å gjøre kanskje, eller melde deg på noe kurs?

Du jobber deltid, så jeg regner med du ikke er avhengig av en kjempestor inntekt for å greie deg. Du kunne kanskje tatt kontakt med bemanningsbyrå og sagt at du er villig tilå ta kortere oppdrag.

Gjest brutal mann
Skrevet

Kom det til helvete vekk med én gang. Men, når du er på intervju andre steder, ikke rakk ned på den jobben du har i dag, fokuser heller på hva du vil gjøre i fremtiden. Arbeidsgivere vil ha ansatte med mål, ikke folk som syter over hvor teite de er der vedkommende jobber nå.

Skrevet

Jeg mistrivdes så fælt i en jobb jeg hadde at jeg ble syk av det. Det var et "seriøst og voksent" firma med mange unge medarbeidere og stort gjennomtrekk. Jeg gruet meg sånn til å gå på jobb, både på grunn av jobben i seg selv og på grunn av de andre ansatte, at jeg til slutt ble syk både i magen og i hodet av det. Jeg hadde sagt opp på dette tidspunktet, men ble sykemeldt av legen (hans forslag) de siste tre ukene fordi jeg ikke hadde det godt på jobb.

Dette var om våren, så jeg reiste fra kjæresten og leiligheten min til hjembyen min og hadde utvidet sommerjobb fra april til jeg reiste tilbake til kjæresten og universitetet startet i august. Så mitt råd er å si opp fort som f. Søk om dagpenger med en gang du kan. Vær pågående i jobbsøkingen. Møt opp personlig når du søker på jobber, ring tilbake og følg opp søknaden. Er det mulig for deg å flytte på deg eller pendle? Det åpner for flere arbeidsplasser. Og har du det helt jævlig, så jævlig at du ikke kan gjøre jobben din så gå til legen.

Anonym poster: 11d10c87e588b867a262cdc7e7c7cad3

Skrevet

Kan du jobbe når du er sykemeldt da? Men bra at du fant en løsning. Hvorfor skal man slutte med det første, er det ikke lurt å prøve å se om det går an å løse problemet først. Skjønner at det ikke er lett, men hvis sjefen er grei og ikke vet noe så må det da gå an å få finne en løsning. Er det ikke noe håpe så er beste løsning å slutte. så fort man har funet seg en ny jobb.

Skrevet

Mager trøst, men du er ikke alene.

Jeg prøver å komme meg videre... Søker jobber og kommer nok til å si opp denne måneden.

Anonym poster: 92463f532192aa8b738537d7679e6866

Skrevet

Ts her. Takk for alle innspill. Det gjør det litt lettere å tenke klart! Skal se meg etter andre mulgihet, så får se hva som skjer. Takk igjen.

Anonym poster: d77afcc192a8d69e27a62c0b78699bd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...