AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Jeg har profil på sukker, uten bilde og uten tekst Jeg sender selv meldinger til de guttene jeg synes virker interessante, og får som regel svar:) Det jeg synes er overraskende at er at mange av guttene fortsetter å utveksle meldinger, uten å spørre om bilde. Det er jo utrolig hyggelig, men jeg ville aldri ha giddet å sendt meldinger med en jeg ikke visste hvordan så ut. Er dette en typisk guttegreie? Eller ville du som jente ikke ha brydd deg om hvordan han du chattet med så ut? Anonym poster: ecf06ba95a4b2be42878cf2aa3f2c46a
Kriz Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Jeg har profil på sukker, uten bilde og uten tekst Jeg sender selv meldinger til de guttene jeg synes virker interessante, og får som regel svar:) Det jeg synes er overraskende at er at mange av guttene fortsetter å utveksle meldinger, uten å spørre om bilde. Det er jo utrolig hyggelig, men jeg ville aldri ha giddet å sendt meldinger med en jeg ikke visste hvordan så ut. Er dette en typisk guttegreie? Eller ville du som jente ikke ha brydd deg om hvordan han du chattet med så ut? Anonym poster: ecf06ba95a4b2be42878cf2aa3f2c46a de tar sikkert hva som helst 6
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. november 2012 #4 Skrevet 23. november 2012 Da tipper jeg du har en bra profil :-)
Kriz Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Da tipper jeg du har en bra profil :-) en bra profil når hun verken har bilde eller profiltekst? Jeg hadde ikke giddet å ta kontakt 1
Gjest brutal mann Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 Jeg har profil på sukker, uten bilde og uten tekst Jeg sender selv meldinger til de guttene jeg synes virker interessante, og får som regel svar:) Det jeg synes er overraskende at er at mange av guttene fortsetter å utveksle meldinger, uten å spørre om bilde. Det er jo utrolig hyggelig, men jeg ville aldri ha giddet å sendt meldinger med en jeg ikke visste hvordan så ut. Er dette en typisk guttegreie? Eller ville du som jente ikke ha brydd deg om hvordan han du chattet med så ut? Anonym poster: ecf06ba95a4b2be42878cf2aa3f2c46a Det er fire milliarder menn og en håndfull damer på sukker. Du sitter med makta rett og slett. Det er eneste grunnen. Det er ingen andre som gir dem oppmerksomhet rett og slett. 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #7 Skrevet 23. november 2012 Hehe, nei profilen min er ikke bra:p Har ikke noe som helst der. Årsaken er at jeg ikke vil at folk skal kontakte meg (selvom noen faktisk gjør det). Jeg vil kontakte aktuelle gutter selv. Av og til legger jeg ved bilde i første melding, men som regel ikke. Sender meldinger med en gutt nå faktisk. Han virker utrolig hyggelig. Vi har vel sendt 5 meldinger hver, og foreløpig har han ikke spurt noe om utseende. Får se hvor lang tid det tar:p Anonym poster: ecf06ba95a4b2be42878cf2aa3f2c46a
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 en bra profil når hun verken har bilde eller profiltekst? Jeg hadde ikke giddet å ta kontakt Fikk ikke med meg den biten! Hm, da er de nysgjerrige, kanskje? :-) Kanskje det er bra menn som liker den type originalitet, samme type menn som synes FB og utlevering av seg selv er tøys, og dermed synes de det er kjempepluss at du ikke har svettet deg halvt ihjel for å presentere deg så bra som mulig??
Facepainter Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 De fleste menn på Sukker er desperate. Bare illusjonen om at det er en kvinne i andre enden er nok. 4
Kriz Skrevet 23. november 2012 #10 Skrevet 23. november 2012 Fikk ikke med meg den biten! Hm, da er de nysgjerrige, kanskje? :-) Kanskje det er bra menn som liker den type originalitet, samme type menn som synes FB og utlevering av seg selv er tøys, og dermed synes de det er kjempepluss at du ikke har svettet deg halvt ihjel for å presentere deg så bra som mulig?? godt mulig, men har liten tro på det på sukker og andre datingsider. Som de andre sier det florerr med desperate menn som prøver seg på alt og alle. Eller kanskje de er redd for at hvis de spør etter bilde så må de vise bilde av seg selv også..
Månestråle** Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 (endret) Det er fire milliarder menn og en håndfull damer på sukker. Du sitter med makta rett og slett. Det er eneste grunnen. Det er ingen andre som gir dem oppmerksomhet rett og slett. Hvor har du det fra? Jeg har både bilde og utfyllende profil med sitter ikke akkurat på makta der inne, som andre sjekkearenaer. Har vært på sukker i 1 år nå og er like singel Endret 23. november 2012 av Månestråle**
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 jeg ignorerer alle uten bilde og tekst. skjønner ikke hvorfor folk orker å prate med noen som de ikke har anelse hvordan de ser ut eller noe. Anonym poster: d0e51d5a3a410f6c7a37fc4aef4d033f
Gjest Tidssone Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 (endret) Hvor har du det fra? Jeg har både bilde og utfyllende profil med sitter ikke akkurat på makta der inne, som andre sjekkearenaer. Har vært på sukker i 1 år nå og er like singel Dersom du har vært på sukker et år og fortsatt ikke har funnet deg en mann, er du for kresen og lider av prinsessesyndromet. *vikarierer for Cuckold* Endret 23. november 2012 av Tidssone 4
Herr Langbein Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Hvor har du det fra? Jeg har både bilde og utfyllende profil med sitter ikke akkurat på makta der inne, som andre sjekkearenaer. Har vært på sukker i 1 år nå og er like singel Jeg er nysgjerrig: Hvor mange meldinger har du mottatt hvor mannen har tatt kontakt? (Jeg har mottatt én melding på ca 12 måneder).
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Dersom du har vært på sukker et år og fortsatt ikke har funnet deg en mann, er du for kresen og lider av prinsessesyndromet. *vikarierer for Cuckold* Eller bare at utvalget er dårlig? Finnes omtrent ikke kjekke gutter der. Anonym poster: ecf06ba95a4b2be42878cf2aa3f2c46a 4
Gjest Tidssone Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 Eller bare at utvalget er dårlig? Finnes omtrent ikke kjekke gutter der. Anonym poster: ecf06ba95a4b2be42878cf2aa3f2c46a Det er jeg grunnleggende enig med deg i. Langt mellom de som ikke er småfeite, uflidde osv. Sukk. Lurer på om damene er noe bedre?
Herr Langbein Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Det er jeg grunnleggende enig med deg i. Langt mellom de som ikke er småfeite, uflidde osv. Sukk. Lurer på om damene er noe bedre? Utseendemessig er det ganske bra utvalg.
Gjest Tidssone Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 Utseendemessig er det ganske bra utvalg. Det hjelper vel ikke dersom de ikke svarer på mail? Jeg har noen kompiser som sier de rimelig ofte har gått på date og møtt damen uten å kjenne henne igjen fra bildene.
Herr Langbein Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Det hjelper vel ikke dersom de ikke svarer på mail? Nettopp. Men de som har svart, og som jeg har fått litt kontakt med, har alle vært normale, hyggelige, oppegående jenter. Det eneste som overrasker er at terskelen for å avslutte kontakt på (det jeg vanligvis oppfatter som) uhøflige måter er veldig lav. Generelt er inntrykket at Sukker er et greit tverrsnitt av befolkningen (og litt overrasket over det ikke virker som om det er det samme med gutta (med mindre du synes det normalt er langt mellom de som ikke er småfeite)). Det som gjør meg mest skeptisk er at det er de samme fjesene som listes opp i a-la-carte-menyen uke etter uke, måned etter måned. (Men det gjør vel mitt fjes også, så da så.)
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Bilder kan virkelig lyve. Vinkler man hodet rett og smiler på en spesifikk måte, så tør jeg å påstå at de fleste ser pene ut. Har ikke sjekke utvalget blant jenter, men kan tenke meg at de er mer oppstilte på bildene enn det guttene er. Men igjen, så har nok mange av guttene valgt et profilbilde hvor de ser bra ut. For når jeg klikker meg inn på albumet deres, så viser de som regel noe helt annet. Anonym poster: ecf06ba95a4b2be42878cf2aa3f2c46a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå