C-Pow Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 http://blog.webboda.es/rosa-clara-2013-modelo-157-dominic/Dominic.pdf
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Synes den var nydelig! Men uten stropper, var finest uten noe eller med den blonde-tingen Anonym poster: 4f3fbc6330de042e40ddb81af03edaec
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Den var alt og ingenting på en gang. Jeg liker ikke drop waist spesielt godt fordi jeg synes at de aller fleste får så harde kanter på hoftene. Men kjolen var helt ok, til og med litt fin. Skjørtet ligner på min, liker veldig godt slike skjørt for det ser ut som skjørtet svever bortover.
C-Pow Skrevet 23. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2012 Den var alt og ingenting på en gang. Jeg liker ikke drop waist spesielt godt fordi jeg synes at de aller fleste får så harde kanter på hoftene. Men kjolen var helt ok, til og med litt fin. Skjørtet ligner på min, liker veldig godt slike skjørt for det ser ut som skjørtet svever bortover. Jeg elsker dropped waist! Er derfor jeg liker denne. Finnes mange dropped waist kjoler som er finere en denne synes jeg (først og frems på internett og ikke i butikkene), men det er denne jeg liker best av de i min prisklasse (som strekker seg til de dyre kjolene.... Rosa Clara er veldig dyr!).
ceci1985 Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Synes den var kjempefin, litt utenom det vanlige!
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. november 2012 #6 Skrevet 23. november 2012 (endret) Jeg elsker dropped waist! Er derfor jeg liker denne. Finnes mange dropped waist kjoler som er finere en denne synes jeg (først og frems på internett og ikke i butikkene), men det er denne jeg liker best av de i min prisklasse (som strekker seg til de dyre kjolene.... Rosa Clara er veldig dyr!). Jeg har bare sett drop waist kjole på en eneste en virkelig brud, og hun så ut som hun hadde helt rette hofter, da hjalp det fint lite at kjolen var rådyr etter min mening. Jeg kunne ikke hatt noe slikt feks pga at livet er plassert der det er. Men så lenge du kler et liv som dette synes jeg du skal satse på en slik kjole. Skjørtet blir hvertfall nydelig når du ser det i bevegelse. - Jeg har jo valgt meg en type drop waist selv, bare at overdelen strekker seg enda lenger ned slik at jeg får mer fasong hele veien. Så det er bare hvor livet stopper jeg ikke var super-duper begeistret over. Endret 23. november 2012 av kiara_pusen
C-Pow Skrevet 23. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2012 Jeg har bare sett drop waist kjole på en eneste en virkelig brud, og hun så ut som hun hadde helt rette hofter, da hjalp det fint lite at kjolen var rådyr etter min mening. Jeg kunne ikke hatt noe slikt feks pga at livet er plassert der det er. Men så lenge du kler et liv som dette synes jeg du skal satse på en slik kjole. Skjørtet blir hvertfall nydelig når du ser det i bevegelse. - Jeg har jo valgt meg en type drop waist selv, bare at overdelen strekker seg enda lenger ned slik at jeg får mer fasong hele veien. Så det er bare hvor livet stopper jeg ikke var super-duper begeistret over. Nei, man må selvfølgelig ha riktig kroppsfasong for en slik kjole. Jeg har en ganske grei str. 36 kropp, så er slank men med kvinnelige former, så defor vil jeg ha en kjole som virkelig viser at jeg har en slank fin midje, heller en for eksempel kjoler som er mer designet for å skjule midjen. Kan jeg få se bilde av kjolen din?? :D
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. november 2012 #8 Skrevet 23. november 2012 Nei, man må selvfølgelig ha riktig kroppsfasong for en slik kjole. Jeg har en ganske grei str. 36 kropp, så er slank men med kvinnelige former, så defor vil jeg ha en kjole som virkelig viser at jeg har en slank fin midje, heller en for eksempel kjoler som er mer designet for å skjule midjen. Kan jeg få se bilde av kjolen din?? :D Ja, vis deg frem! Og slik det ser ut for meg ser det ut som det er innebygget korsett i overdelen (uten at det synes) slik at midjen blir enda smalere. Fordelen med dyre kjoler, de har tingene på plass. Trikset med slike kjoler er jo å ikke være mager... det som ødela for mitt eksempel. Jeg har valgt en meget kroppsnær kreasjon, så her er det bare å rette ryggen og føle seg som en million dollar. Gleder meg stort til å vise den frem. Her er vidunderet; http://www.pronovias.com/wedding-dresses-2013/glamour-collection-davinia Og jeg er ikke tøff nok til å spørre om meninger fra ukjente! Her er det kun min mening som teller, så jeg syns du er tøff C-pow.
pusla Skrevet 23. november 2012 #9 Skrevet 23. november 2012 Jeg likte kjolen veldig godt! Lekkert med drop waist om man har kropp til det. Kjolen din er også lekker, kiara_pusen
C-Pow Skrevet 23. november 2012 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2012 Ja, vis deg frem! Og slik det ser ut for meg ser det ut som det er innebygget korsett i overdelen (uten at det synes) slik at midjen blir enda smalere. Fordelen med dyre kjoler, de har tingene på plass. Trikset med slike kjoler er jo å ikke være mager... det som ødela for mitt eksempel. Jeg har valgt en meget kroppsnær kreasjon, så her er det bare å rette ryggen og føle seg som en million dollar. Gleder meg stort til å vise den frem. Her er vidunderet; http://www.pronovias...lection-davinia Og jeg er ikke tøff nok til å spørre om meninger fra ukjente! Her er det kun min mening som teller, så jeg syns du er tøff C-pow. Oi, lekker! Du blir sikkert kjempefin Jeg for min del føler at hoftene mine blir for breie i den havfruefasongen. Jeg la ut bilde av en kjole her tidligere som ble fullstendig slaktet... Det var jo litt trist, men det var vel medvirkende til at jeg lette videre etter kjole, og det er jeg veldig glad for nå Mens denne føler jeg ikke at det går an å si så forferdelig negative ting om, så tok sjansen på å legge ut. Er veldig kjekt å høre positive kommentarer! Begynte nemlig selv å føle at den er litt kjedelig. Men den er vel mer enn bra nok
KaDust Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Synes den var veldig fin, men ville også droppet stroppen.
C-Pow Skrevet 23. november 2012 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2012 Synes den var veldig fin, men ville også droppet stroppen. Ja, blir ikke stropp!
KaDust Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Ja, blir ikke stropp! Bra! Det som er fint med enkle kjoler er at du kan ha et så masete smykke du bare vil.
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Oi, lekker! Du blir sikkert kjempefin Jeg for min del føler at hoftene mine blir for breie i den havfruefasongen. Jeg la ut bilde av en kjole her tidligere som ble fullstendig slaktet... Det var jo litt trist, men det var vel medvirkende til at jeg lette videre etter kjole, og det er jeg veldig glad for nå Mens denne føler jeg ikke at det går an å si så forferdelig negative ting om, så tok sjansen på å legge ut. Er veldig kjekt å høre positive kommentarer! Begynte nemlig selv å føle at den er litt kjedelig. Men den er vel mer enn bra nok Pfft, jeg er større enn deg, men jeg nekter å ikle meg en diger ballkjole på min store dag. Jeg vil vise timeglassfigueren min, den markerte midjen og føle meg som en brude-diva i en overraskelse av en kjole. Det kommer ikke an på størrelsen, men på fasongen. Har du midje, kvinnelige hofter og masse pågangsmot er det bare å ta på seg en slik kjole, for resten si hva de vil på bakrommet. Jeg har nerver for mye, men kjolen den vet jeg at er perfekt for meg. :D Men jeg vil virkelig anbefalle deg å se denne type skjørt i bevegelse, det er noe helt annet! Jeg ble rett og slett bergtatt av hvor lekker chiffon rysjene svever over gulvet. Kan sende deg brukernavn + passord, så du får sett videon på siden min. 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Jeg likte kjolen veldig godt! Lekkert med drop waist om man har kropp til det. Kjolen din er også lekker, kiara_pusen Takk! Suger til meg komplimenter som bare det. hehe-
pusla Skrevet 23. november 2012 #16 Skrevet 23. november 2012 (endret) Nå sporer jeg av, men har vi en nyere tråd hvor vi lenker til kjolene våre? Endret 23. november 2012 av pusla
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. november 2012 #17 Skrevet 23. november 2012 Nei, men det burde vi få Oss! Det er mange som har fått seg nye kjoler, elsker brudekjoler.
pusla Skrevet 23. november 2012 #18 Skrevet 23. november 2012 (endret) Vi er jo noen 2013 bruder her nå og sikkert flere enn jeg som døøør etter å vise fram Endret 23. november 2012 av pusla
Gjest kiara_pusen Skrevet 23. november 2012 #19 Skrevet 23. november 2012 Jeg bare måtte lage en tråd. Vis frem din Pusla! Spent! :D 1
loffen Skrevet 23. november 2012 #20 Skrevet 23. november 2012 Jeg synes kjolen var nydelig C-Pow! Også kiara_pusen sin! Så fine dere blir!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå