Gjest Celine Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Hei! jeg har et problem som sliter meg ut,..jeg klarer ikke stole på noen og i dette tilfellet gjelder det kjæresten min. Jeg tror det kommer av dårlige tidligere erfaringer og at jeg har blitt skuffet og såret en del ganger..har på en måte begynt å ta sorgene på forskudd for å være forberedt. Jeg har nå fått meg en kjæreste og han skal reise på jobbreise til utlandet med jobben pluss 200stk hvor de skal feste og kose seg. Jeg føler meg utrygg på dette...hvorfor? og hva kan jeg gjøre med dette? har noen noen tips? I tillegg til dette vet jeg at det er ei dame på jobb som han har hatt en affære med tidligere som driver å prøver seg på han..så jeg ser for meg de værste scenarioene pga dette. Men jeg vet han har det bra med meg, og ikke svarer denne kvinnen..alikevel er han flørtrete av natur. Jeg hører dessuten om drøssevis at folk som er utro på jobbreiser..det hjelper jo ikke akkurat. Jeg kjenner på utrygghetsfølelsen og vet ikke hvordan jeg skal jobbe med meg selv...det er liksom som om jeg forbereder meg på at noe forferdelig skal skje før det har skjedd. Hvordan skal jeg vite med sikkerhet at det ikke har skjedd noe på denne turen når han kommer hjem? Er det noen som kan hjelpe meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå