Gå til innhold

Hva savner du i kjærlighetslivet ditt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hva skulle til at kjærlighetslivet var ca. perfekt.

Måtte du ha byttet mann?

Savner du bekreftelse?

Får du for lite oppmerksomhet?

Noe du selv kunne ha endret på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker å bli sammen med en som er likere meg selv.

Dette viser også forskning til at gjør faren for skilsmisser mindre.

Man har da likere interesser, har lettere for å samarbeide, gir like mye av seg selv, har en bedre kommunikasjon der man forstår hverandre bedre osv.

Å finne en som er veldig ulik deg selv ("vi er på forskjellige planeter"), er det dummeste du kan gjøre på lang sikt. Forskning viser at "motsetninger kan tiltrekkes av hverandre", men på lang sikt så blir motsetninger kun sterke irritasjoner, og i lengden så vinner mottoet "like barn leker best".

Det andre som er det dummeste du kan gjøre, er å bli sammen med noen av forelskelse ("han er bare såå kjekk"), og ikke fordi du faktisk passer sammen med personen (faller for personen i seg selv på grunn av personens personlighetstrekk - evne til empati, forståelse, humor, å bry seg, sjenerøs, stabil i humøret osv). Når forelskelsen går over, så sitter du kun igjen med en fyr du ikke forstår at du ble sammen med, annet enn pga et kjekt utseende :P

Anonym poster: 2f94d3516b8b10d49d8b665e50be483d

Skrevet

Tillit og ærlighet.

Skrevet

Det er svært lite jeg ville forandret.

Han var riktignok flinkere å gi komplimenter før...så der har han slakket noe av. Kan det ha noe med de 5 + kiloene? hehe...Når det er sagt så har han betydelig mer enn 5 kilo pluss, så det ville jeg gjerne forandret på han. Ikke minst fordi han ville følt seg bedre og fordi det er sunnere. Ellers hmm...Nei, han er tålmodig, fantastisk med ungene, fantastisk med meg, snill, morsom, sosial, emptatisk, gjør husarbeid, vekker meg med frokost. For en mann jeg har!!

Personligheten er perfekt. Kanskje jeg skulle ønske at han var litt mer spontan, han er en planlegger. Men det er jo deilig betryggende å ha en som alltid tar ansvar..og som slik sett skjemmer meg bort. Så alt i alt: Noen kilo mindre.

Skrevet

Det er svært lite jeg ville forandret.

Han var riktignok flinkere å gi komplimenter før...så der har han slakket noe av. Kan det ha noe med de 5 + kiloene? hehe...Når det er sagt så har han betydelig mer enn 5 kilo pluss, så det ville jeg gjerne forandret på han. Ikke minst fordi han ville følt seg bedre og fordi det er sunnere. Ellers hmm...Nei, han er tålmodig, fantastisk med ungene, fantastisk med meg, snill, morsom, sosial, emptatisk, gjør husarbeid, vekker meg med frokost. For en mann jeg har!!

Personligheten er perfekt. Kanskje jeg skulle ønske at han var litt mer spontan, han er en planlegger. Men det er jo deilig betryggende å ha en som alltid tar ansvar..og som slik sett skjemmer meg bort. Så alt i alt: Noen kilo mindre.

Sånne menn vokser ikke på trær, høres ut som en flott mann. Ta vare på han. Noen kilo ekstra, er jo bare hyggelig.
Skrevet

Jeg savner ingenting i det store og hele. Kanskje iblant å sove sammen - for det er så hyggelig å våkne opp ved han - men jeg har vansker med å sove med andre. Det er jo min "feil", og det er kun en liten bagatell.

Hadde det vært eksen, hadde lista vært betydelig lengre :fnise:

Skrevet

Mer sex. Men det er nok begge som har skyld i det. Ellers har vi det topp :)

Anonym poster: 1a8ff661193bef58f5be4b9f2cd9049e

Skrevet

Savner ingenting spesielt egentlig, kanskje at han var litt mer romantisk, men det er jo egentlig ikke kjempe viktig for meg og med tanke på alt han gjør for meg betyr det veldig lite at han ikke er det.

X'en sin liste var forøvrig laaaaang, så skulle ønske noen sa til meg den gang "Gresset ER grønnere på den andre siden" :fnise:

Skrevet

For første gang i livet mangler ingenting! Jeg har virkelig funnet drømmemannen og jeg gleder meg til resten av livet vårt sammen og alt vi har i vente.

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Hm, savner egentlig ingenting. Kanskje at vi finner på flere ting sammen. I stede for å gro fast i sofaen.

Skrevet

Jeg er fryktelig heldig, men kunne ønske han kunne sagt at han elsker meg av og til. Han sier at han er glad i meg hele tiden og det er kjempekoselig, men hadde vært deilig om han hadde turt å klaske til litt av og til. :fnise: Og at han kunne være mer tydelig på at han er "in it for the long run". Jeg tror han tar det som en selvfølge, vi har tross alt felles boliglån og til og med fastrente på deler av det, men hadde vært deilig å høre det av og til også.

Skrevet

Mer spennende sexliv enn det vi har nå..

Anonym poster: a4863b7538a56e4a66dbddc06aeff03a

Gjest oreokaka
Skrevet

Har dessverre vestibulitt, så kan ikke ha så mye sex. Savner gøy og spennende sex, også å kunne overraske kjæresten min med spennende sex ute av det blå. I tillegg kunne ønske han var ferdig med militæret, og at vi kunne bo sammen. Er så koselig å sove sammen :)

Skrevet

Tillit

Ærlighet

Gjensidighet

Nærhet

Begjær

Lojalitet

Trygghet

Stabilitet

Uegoisme

Er vel i stikkordsform ting jeg kunne tenkt meg mer av i mitt forhold.

Skrevet

Jeg savner litt romantikk i forholdet og at han tar initiativ til å finne på noe. Da snakker jeg ikke bare om blomster og sjokolade. Både små og store ting. Føler jeg overrasker han med ting hele tiden. Alt fra å kjøpe en cola til han eller laste ned en film som jeg vet han vil se eller lage favorittmiddagen hans. Hm.. Han var mye flinkere til det før...

Gjest brutal mann
Skrevet

Altså, hva skulle til at kjærlighetslivet var ca. perfekt.

Måtte du ha byttet mann?

Savner du bekreftelse?

Får du for lite oppmerksomhet?

Noe du selv kunne ha endret på?

Kjærlighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...