Gå til innhold

Bare fulltastatur på Iphone - eller kan man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt meg mobil ennå, og står mellom Iphone og Samsung.

Vet at på sistnevnte kan man velge om man vil skrive med fulltastatur eller "vanlig" mobiltastatur når man feks skriver meldinger. Kan man det på Iphone også, eller er det bare fulltastatur? Og er ikke det veldig lite og vanskelig å treffe riktig tast?

Etter 15 år med mobiltaster der bokstavene ligger på tallene ser jeg for meg at det blir styr å lære seg å treffe de små fulltastatur-tastene.

Anonym poster: 63daa5bfbaa6c2cf4bc48889ae51d7ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som bruker Iphone som vet?

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg har iphone, men har ikke sett noe til at det er valg for dette. Savnet det gamle "mobiltastesystemet" til å begynne med, men det går seg fort til. :)

Skrevet

Du har ikke valget på iPhone. Men hvis du snur tlf får du et større tastatur som er lettere å treffe. Men vil ikke si jeg har noen problemer med å skrive rett på iPhonen.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

iphonetastaturet er bare en vanesak :)

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Syns godt det kunne vært mulig å velge, men. Apple kan egentlig gjøre hva de vil, vi kjøper det likevel! :fnise:

Skrevet

Det er, som hun over her sa, en vanesak med tastaturet. :)

Skrevet

Da jeg fikk meg ny telefon i sommer klarte jeg ikke å venne meg til fulltastaturet. Heldigvis fant jeg en app, smart keyboard pro, som fikset saken. Du må nok og laste ned en norsk ordbok i samme slengen. Nå har jeg en androidtelefon, men vil tro at du finner talltastaturapp til iPhone og, om det er det du helst vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...