Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som har erfaring med produktene til Weleda?

Jeg har sensitiv hud, med mye milier og feit t-sone, og har enda ikke funnet de riktige produktene til meg. Lurer litt på å prøve Weleda, og vil derfor gjerne høre andres erfaringer med denne serien.

På forhånd takk! :)

Anonym poster: 0d1d8e649a983c07f0fdb0b5f94e4aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! :)

Det er Almond-serien jeg også har sett på og tenkt er mest aktuell, så da skal jeg peile meg inn på den serien oog kjøpe blant annet Facial Lotion.

Har kremen en mattende effekt også, hva er dine erfariner med det?

-ts

Skrevet

Jeg synes weleda-produktene lukter for rart og sterkt til at jeg klarer å bruke de.. Har prøvd forskjellige hud- og kroppspleieprodukter fra det merket, men det lukter rett og slett for merkelig!

Skrevet

Bare pass på å les innholdsfortegnelsen, noen av produktene inneholder lanolin.

Skrevet

Takk for tips! :)

Det er Almond-serien jeg også har sett på og tenkt er mest aktuell, så da skal jeg peile meg inn på den serien oog kjøpe blant annet Facial Lotion.

Har kremen en mattende effekt også, hva er dine erfariner med det?

-ts

Ikke som jeg vet. Jeg bruker mineralpudder over, det matter nok. Dette bruker jeg: http://www.iherb.com/Search?kw=Everyday+Minerals%2C+Matte+Base&x=0&y=0#none (Yes, jeg handler ca alt der.. ;) )

Skrevet

Bare pass på å les innholdsfortegnelsen, noen av produktene inneholder lanolin.

Hva er galt med lanolin? Det er et helt naturlig fettstoff som ikke tetter porer eller forstyrrer hormoner.. :vetikke:

Skrevet

Landlig tetter ikke porer? Okeiii...

Plus at det er en del som reagerer allergisk mot saueullsfettet .

Anonym poster: 84d71e3ca7ebad54c26702e91bc0ab64

Skrevet

Takk for svar, dere. :) Jeg skal handle litt Weleda-produkter i dag - det skal bli spennende å teste ut hvordan huden min responderer på det..

MarilynM: jeg "oppdaget" iherb for et par uker siden, og venter på min første pakke derfra nå. Jeg tviler på at det blir min siste pakke derfra, for å si det sånn.. :)

God lørdag!

-ts

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med lanolin? Det er et helt naturlig fettstoff som ikke tetter porer eller forstyrrer hormoner.. :vetikke:

Lanolin tetter porer, jo. Det er faktisk en av de mest komogene ingrediser som finnes. At noen har lyst til å smøre seg med sauetalg er beyond me.

Anonym poster: 31f66fcc1e2e1159ce0de4f521bc1d90

Skrevet

Lanolin tetter porer, jo. Det er faktisk en av de mest komogene ingrediser som finnes. At noen har lyst til å smøre seg med sauetalg er beyond me.

Anonym poster: 31f66fcc1e2e1159ce0de4f521bc1d90

Etter å ha lest litt rundt ser jeg at dere har rett, jeg beklager. Så lanolin er tydeligvis ikke bra for uren hud, men de almond-produktene har ikke dette. :)

Jeg har brukt lanolin på leppene og på såre brystvorter, og det funker kjempefint. At noen synes sauetalg er "ekkelt" er beyond me.. :klo:

Skrevet

jeg klarte å kjøpe facial cream og ikke lotion.. :sur: Snakk om å være uoppmerksom. Jeg har troa på produktene, men kremen blir altofr fet for min hudtype. Jeg fikk også med meg en prøve på Pomegranate serum. Jeg prøvde den i går, og den virket veldig forfriskende i ansiktet. :)

-ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...