Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I dag er det 3 uker siden jeg bestillte klær fra Bubbleroom, og har enda ikke fått de! Har sendt dem to mailer som de ikke svarer på. Noen flere med samme problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd og ringe de? For dårlig at de ikke svarer på mail.

Skrevet

Har ikke prøvd å ringe de. Er for dårlig at de ikke svarer på mail ja, når de reklamerer om at de svarer innen 48 timer

Skrevet

Har ikke prøvd å ringe de. Er for dårlig at de ikke svarer på mail ja, når de reklamerer om at de svarer innen 48 timer

Ring!

Jeg har forresten sett at det har blitt en ny trend å klage eller gi konstruktiv kritikk på Facebook-sidene til de forskjellige butikkene. Så du kan jo skrive et aldri så lite innlegg på Facebook-siden deres om hva du synes om servicen.

Skrevet

Det ser forresten ut til at det er flere enn deg som har problemer med å nå gjennom på mail. (Kilde: Facebook-siden til Bubbleroom)

Skrevet

Ringte nå. Hun var totalt likegyldig om de svarte på mail eller ikke, da jeg spurte om de hadde for vane å ikke svare på mail. Sa det var dårlig kundeservice, fortsatt like likegyldig. Har hatt så bra erfaring med de før, så dette var dårlige greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...