Gå til innhold

Kjøpe julegave til samboer som verken ønsker seg noe eller trenger noe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, da var det jul igjen, og jeg har som vanlig ikke peiling på hva jeg skal kjøpe. Samboeren min er altså 30 år, har alt han trenger og ønsker seg ingenting. Eneste hobbyene han har er gaming og fisking, og trenger han noe til det kjøper han det selv.

Det jeg vet jeg IKKE kan kjøpe er:

- klær (han bruker militærbukser og band t-skjorter året rundt, har ikke kjøpt noen klær mens vi har vært sammen, han er VELDIG kresen.)

- parfyme, såper, hårprodukter (det bruker han ikke)

- klokker, smykker (det bruker han ikke)

- ting til huset (har alt vi trenger)

- filmer, serier, musikk, spill (laster alt ned)

- alkohol (er ikke glad i det)

- sko (det kjøper han 1 gang i året, spesial joggesko pga ryggproblemer)

- nettbrett (det forstår han ikke poenget med, ikke jeg heller)

- appleprodukter (han er anti apple)

Så blir vel til at jeg kjøper noe dilldall, men vet ikke helt hva.. Vurderer også en weekendtur kanskje, men vi har aldri vært på tur sammen utenom en oslotur og turer til hjembyen min, så vet ikke helt hvor han ville likt å dratt. Vet at han ikke er glad i syden og varme steder, han er ikke glad i shopping og heller ikke særlig glad i drikking. Det han liker er god mat, lite stress, ting å se på, og diverse sengeaktiviteter :fnise:

Eneste som blir litt vanskelig med weekendtur er at det kan bli litt dyrt, tenker å bruke ca 2000, og jeg har ikke jobb for tiden, så hvis jeg plutselig får jobb, kan jeg risikere å måtte jobbe den helgen..

Så utenom tur er jeg ganske blank. Han er glad i snop og sjokolade, men kan ikke kjøpe sjokolade for 2000 kr heller akkurat ;)

Noen som har tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva med spabehandling på dere begge? Et hotellopphold på et spahotell kan fort bli dyrt, men de fleste hoteller som tilbyr spa, tilbyr også uten overnatting. Vet ikke hvor i landet dere bor, men her er ihvertfall oversikten over duo-behandlingene de har på Farris Bad i Larvik: http://www.farrisbad...nger__1044.html. Om ikke du vil velge dato allerede nå, tror jeg man får kjøpt gavekort :-) Hvem setter vel ikke pris på massasje?! :D Lykke til! :-)

Endret av PiPP
Skrevet

Hva med et kurs av noe slag? Kajakk, klatrekurs, kokkekurs, fluebinde-kurs (hvis han driver med fluefiske?)

• Liker 1
Skrevet

Hva med et kurs av noe slag? Kajakk, klatrekurs, kokkekurs, fluebinde-kurs (hvis han driver med fluefiske?)

Han er ikke fan av fluefiske, og kurs er litt vanskelig siden han jobber skift ;) Jeg får vel bare tenke videre!

Vi bor på sørlandet forresten, det blir kanskje litt langt å dra for dagstur på Farris bad, men kan jo spare litt og ta det som bursdagspresang til våren :)

Skrevet

bare si at om det ikke kommer gaveønske så kjøper du det styggeste slipset du noen gang har sett bare for å være ekkel

fra spøk til alvor,

-undertøy er noe menn alltid trenger (og jeg har en svoger som ønsker seg strømper og boksere og som sier at det er de beste gavene han får)

-er det et verktøy som mangler i verktøykassa (som du selv kanskje ønsker deg også)

- eller kan dere enes om en fellesgave til og fra dere begge, kanskje festivaltur til sommeren

Skrevet

Går han med band t-skjorter så antar jeg at han er opptatt av musikk. Hva med konsertbilletter?

Gjest Stronger
Skrevet

Skiweekend på hovden, en helg på hotel, billetter til konsert/forestilling/standup/kamp/kino osv :) Er mange opplevelser man kan dra ut på! Eller kan blad-abonnement, abonnement på treningssenter, noen spesielle kanaler på tvn el. Du sier han liker forskjellige aktiviteter i sengehalmen, da kan man jo sjekke ut litt på kondomeriet? ;) Trenger jo ikke nødvendigvis være èn stor gave, man kan jo kombinere :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Konsertbilletter, abonnement på et blad han liker, gavekort i en butikk med hobbygreier til han.

Skrevet

En opplevelse kanskje? Du nevnte selv weekendtur og andre ting kan være konsertbilletter, festivalbilletter, teater-/musical-/standupbilletter eller andre opplevelser som fallskjermhopping o.l. Alle disse tingene kan jo gis i kombinasjon med en weekendtur enten i Norge eller utlandet. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...