AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #1 Skrevet 23. november 2012 Om man begynner på master på BI, har de noe sånn blikjentopplegg? Trenger ikke være fyllogfanteri, bare noe sånn at man får litt hjelp til å finne noen å samarbeide med. Anonym poster: a8d886bb8fe94a797fc12f5af1ddb4e2
Green Lady Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 (endret) Ja, de har det, men jeg synes opplegget var dårlig da jeg startet for 2,5 år siden. De hadde en del fester og vors og sånn, men det er for alle masterstudentene, så det er ikke gitt at du blir kjent med noen fra din klasse. Jeg brukte de første dagene på å observere folk i klassen – hvem satt alene og hvem satt sammen, og satte meg ved siden av de som satt alene og begynte og snakke. Vi var tre jenter som ble kjent sånn, og vi jobbet sammen gjennom hele masteren. Jeg hadde vært med på det meste av fadderopplegget, men ikke møtt noen som skulle studere det samme som meg. Endret 23. november 2012 av Green Lady
Lexington Skrevet 23. november 2012 #3 Skrevet 23. november 2012 Jeg begynte på master på BI i høst, og det er fortsatt slik at de kun har arrangementer for alle masterstudenter som GSS (graduate students'society) arrangerer. Det var hyggelig nok det, men det ville vært bedre hvis de hadde arrangert noe for hver major også slik at man kunne blitt litt kjent før forelesningene begynte. Men det er ikke vanskelig å bli kjent med folk på masterdelen, det er i allefall min erfaring. På min major er vi bare 30 i klassen, og vi har mye gruppearbeid der vi enten velger grupper selv, eller blir plassert i grupper av foreleser, så da er det ganske lett å bli kjent med folk.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2012 #4 Skrevet 24. november 2012 Takk, surt at det ikke er noe sånt blikjentopplegg. Anonym poster: a8d886bb8fe94a797fc12f5af1ddb4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå