Gå til innhold

Kjøpe Never Denim på nett eller prøve først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt mye positivt om Never Denim buksene fra BikBok og har veldig lyst på et par. Problemet er at jeg bor så langt unna en butikk at jeg ikke kommer til å få dratt før Januar. Vurderer å kjøpe på nett, men er så usikker på størrelse. Jeg har gått mye opp i vekt siden sist jeg kjøpte nye bukser. Noen tips? Folk sier jo at de er stretchy, men hvor mye?

Anonym poster: 01bbdbaa283317ab57ed62d09585dce9

Videoannonse
Annonse
Gjest susannbr
Skrevet

Et godt tips er å kjøpe disse Flex-buksene! :) sitter som et skudd. Det er stramme, men samtidig så mye og smidige at det langt ifra føles ut som så stramme som de er. Det finnes i xxs, xs, s, m, l og xl tror jeg. Har de selv i alle farger og fasonger. Deilige bukser!

Gjest susannbr
Skrevet

og dessuten, om du kjøper og de ikke passer så er det bare å returnere ;) enten via post eller butikk! BikBok er veldig greie på sånt.

Skrevet

Jeg har brent meg på å returnere varer til HM tidligere så er litt redd for det..

Men hva mente du med Flex? Jeg trodde alle Never denim var sånne super stretch? Det er ihvertfall slike jeg vil ha.

Skrevet

Den modellen fra Never Denim heter super flex. Jeg synes de er veldig strechy, måtte kjøpe dem i en størrelse mindre enn det jeg egentlig bruker.

Skrevet

Okey. Takk! Jeg har målt at midjen er 30" og da sier størrelsesguiden at jeg er midt mellom M og L. Burde kanskje velge M da?

Skrevet

Jeg ville ha valgt M, ja :) Hvis de ikke passer kan du jo bytte.

Skrevet

Tusen takk! :)

Skrevet

Som awesome. allerede har sagt så anbefaler jeg å kjøpe Super Flex buksene til Bik Bok om du først skal ha en bukse derfra. De er utrolig gode og sitter som et skudd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...