Gå til innhold

Dating - invitere hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Var på date med en for første gang forrige uke. Vi hadde en god tone følte jeg, ble sittende i nesten 3 timer. Han ville gjerne møtes igjen, og jeg sa han godt kunne ta en tur til meg når jeg hadde leiligheten for meg selv en kveld.

Vi har hatt litt sms kontakt innimellom, og forrige helg begynte han såvidt å hinte litt til noe som kunne bli fysisk. Ikke direkte til sex, men litt sånn "det ville være spennende". Er jo fint at han tydeligvis ble tiltrukket av meg, og ser på meg på den måten. Nå er jeg bare redd for at han tror min invitasjon til å komme hit skal føre til noe mer. Jeg er absolutt ikke klar for noe fysisk kontakt på den måten så tidlig.

Er det derfor dumt å ha han på besøk hjemme allerede på andre møtet? Litt tidlig kanskje? Har brent meg før på gutter som kun er ute etter en ting og vil ikke gå i den fella igjen!

Anonym poster: 350632bac9a3a1317d588dfd91dfb4e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, om det er tidlig er opp til deg, men for meg hadde det nok vært det ja..

Om han prøver seg på noe, kan du jo bare si det som du har skrevet her, at du ikke er klar for det og at du vil bli bedre kjent? :)

Anonym poster: d9dcde98d023f32952a4fbed49576646

Skrevet

På generelt grunnlag er det ikke for tidlig å invitere noen hjem, men når han har flørtet litt og hintet fysisk og du ikke er klar så er det bare dumt, fordi det sender miksede signaler. Så da synes jeg dere skal treffes igjen ute et sted.

Anonym poster: b7a7978ce3bd5d0263db00de0bb668be

• Liker 3
Skrevet

Det å invitere hjem synes jeg ikke nødvendigvis er en invitasjon til sex, men er jo ikke sikkert menn ser det på den måten. Eneste grunnen til at jeg inviterte han hit er at jeg er mye mer komfortabel og meg selv hjemme. Tryggere på en måte, virkelig ikke noe cafe-menneske og blir ukomfortabel alene med fremmede i en sånn setting. Samtalen vi hadde gikk vel på at han skulle "erte/plage" meg litt, og jeg sa det kunne være koselig på den rette måten, noe han synes var spennende. Var vel litt med på denne "flørtinga". Kan det tolkes som seksuelt?

TS

Skrevet

Jeg ville nok tenkt at det kunne bli muligheter for sex med en invitasjon hjem etter å ha flørtet litt i forkant. Men samtidig er det jo aldri noen "plikt"... dessuten, når en bare har møttes én gang tidligere, bør de fleste ha antenner nok til å skjønne at kjemien ikke trenger være like god neste gang, og/eller at den ene ikke føler seg klar for sex ennå. Men du bør kanskje være forberedt på at han kan komme til å prøve seg, og at det kanskje er lettere å avvise om en treffes utendørs enn hjemme? Men vet ikke jeg altså, jeg har invitert en date hjem både første og andre gang vi møttes (første gang hadde jeg leieboer som var hjemme, ellers ville jeg ikke gjort det), uten at det ble noe som helst fysisk. Oppegående folk tar jo hint...

Anonym poster: 9b9595a23eed27c73cbda7eb3d3dc1e7

Skrevet

Det å invitere hjem synes jeg ikke nødvendigvis er en invitasjon til sex, men er jo ikke sikkert menn ser det på den måten. Eneste grunnen til at jeg inviterte han hit er at jeg er mye mer komfortabel og meg selv hjemme. Tryggere på en måte, virkelig ikke noe cafe-menneske og blir ukomfortabel alene med fremmede i en sånn setting. Samtalen vi hadde gikk vel på at han skulle "erte/plage" meg litt, og jeg sa det kunne være koselig på den rette måten, noe han synes var spennende. Var vel litt med på denne "flørtinga". Kan det tolkes som seksuelt?

TS

Du trenger ikke å forklare deg til oss.. du gjør det du føler deg mest komfertabel med, men siden du spør om det er for tidlig er du jo betenkt til det selv. Ville du bare ha bekreftelse fra oss om at det ikke er det??

Når han hinter om seksuell kontakt (selv på den rette måten) så har han lyst til å ha sex med deg. Da kan det være lurt å nevne det i invitasjonen om at du gjerne vil ha han på besøk men at du ikke har sex før du er i ett forhold, eller noe i den duren. Da vet han at han ikke kan forvente sex når han kommer hjem til deg.. men at han vil prøve seg det er jeg nesten 100% sikker på, og gir du deg henn da, vil han tro at du alltid sier at du ikke er klar, men det er bare noe du sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...