Gå til innhold

Skal på "date" imorgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Og det er så lenge siden sist! Føler jeg har blitt et lite monster som bare har vært alene i min lille mørke hule i flere ÅR...

- Det er ikke tilfelle. Han jeg skal på "date" med er en god venn, og vi har vært på date en gang før :-) Det jeg er så fryktelig usikker på er dette med sex... Jeg føler at dette er noe jeg snart må ta tak i, for jeg er skikkelig nervøs!

Jeg skal ikke ha sex i morgen, men problemet er hvaa gjør jeg om han hinter frempå? Jeg vet ikke hva vi skal i morgen, han skulle planlegge. Eneste jeg vet er at jeg skal hjelpe han å mate noen katter han har fått ansvaret for i noen dager, siden han er livredd dyr. Så hva som skjer etter det vet jeg ikke. Etter jeg leste denne "filmdate"-tråden ble jeg skikkelig skremt.... Jeg er IKKE klar til å ha sex enda, og ihvertfall ikke med han! Og ikke vet jeg hva jeg skal si eller gjøre om han velger å prøve seg...

Hjelp meg, noen?

Anonym poster: b5645c56dc6889d4d4ecc35d867c65e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis han prøver seg sier du bare at du ikke er klar og at du vil vente litt :) Hvis det blir helt krise - si at du har mensen..

• Liker 1
Skrevet

Bruk den som jeg alltid har brukt: "Jeg har veldig lyst på deg, men jeg har desverre ikke sex før jeg er i ett forhold, fordi sex er noe intimt og personlig for meg som jeg ikke deler med alle."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...