Gå til innhold

Dogs4all, årets hundefest!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurte på om det er mange her inne som har tenkt å ta turen til Dogs4all som avholdes i Lillestrøm nå til helgen?

Hvis du skal dit lurer jeg på:

Hva er planen din der? Skal du stille ut hunden din? Driver du med agility eller skal du ta turen for å titte og kose deg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal en tur for å se :) lar hunden være igjen hjemme, akkurat som i fjor.. Syns det var mye å se på, men myyyye folk, så det ser gganske slitsomt ut å være hund som bare er på besøk uten å ha en oppgave :)

Skrevet

Kikke og kjøpe bikkjeutstyr + for, enkelt og greit! Bikkja får være med inn tidvis, gidder ikke ha han med hele tiden!

Skrevet

Drar for å fotografere og titte, uten hund selvfølgelig. Ser ikke poenget med å dra med seg bikkja på et sted med minst 6000hunder og i hvertfall dobbelt så mange mennesker når en hverken skal stille ut eller konkurrere.

Skrevet

Samboer'n min og jeg skal inn å titte litt. Alltid hyggelig å treffe på kjente, og kose litt med noen søte hunder.

Jeg mistet hunden min for en liten stund tilbake, så jeg er skal også inn for å se om det er kanskje kan være noen spennende valper planlagt.

Skrevet

Vi skal nok ta en tur. Er jo alltid flust med bra tilbud på utstyr. Bikkjene blir hjemme, har hørt om alt for mange som måtte ta lusekur etter å ha vært på dogs4all tidligere......

Skrevet

Skal dra og titte på søndagen med samboeren. Ikke vært der før, men nå snakker og planlegger vi så mye om hundekjøp neste år, så da er det helt ideelt. :) Kan snakke med oppdrette, se på den rasen vi håper å kjøpe, få masse tips etc.

Også er vi så hundesjuke at vi kommer til å gå rundt og si awww og ahhhh og nomeeennn hele tida! :hoppendeglad:

Skrevet

Nah skulle gjerne men mamma og pappa har reist dit med hundene :)!

Skrevet

Jeg tenkte meg dit... Med hund! Ser ikke problemet! Godt for hunden å bli skikkelig sliten, mye lukter, lyder, utfordringer med å gå forbi hunder uten å hilse. Hun blir ikke stresset av store folkemengder.

Anonym poster: 9da3d22dbe7187f0d02244dc4b3067e5

Skrevet

Jeg tenkte meg dit... Med hund! Ser ikke problemet! Godt for hunden å bli skikkelig sliten, mye lukter, lyder, utfordringer med å gå forbi hunder uten å hilse. Hun blir ikke stresset av store folkemengder.

Sikkert knallbra for bikkja med tusenvis av mennesker, 3000-4000 hunder, tranghet, kennelhoste, lus, stress, unger, høye lyder og ymse mennesker.

Gå en tur i skogen i stedet du, eller tren litt hjernetrim. Ikke belast bikkja så sykt fordi du tror den ikke blir stresset.

Anonym poster: e0802bf3216a863ce6710abe83fb649a

• Liker 1
Skrevet

Lot hunden være hjemme i år, for han kan bli litt stresset og overstimulert når det blir mye mas. Men det er mange hunder som takler det helt supert. Så ikke så mange hunder som virket stressa idag faktisk. Hunden til venninna mi var med og synes det var dritkult med så mye oppmerksomhet, agility og godbiter, eneste var at hun ble sliten på slutten. Hundene under utstilling og brukskonkurranser har fortsatt full fokus på eier og oppgaven. Sosialiserte og stabile hunder burde tåle slikt uten å bli alt for stresset eller passivisert. Men litt stress blir det så klart og en del hundeeiere burde latt hunden bli igjen hjemme.

Anonym poster: c69f68b92238a44ae3fa9ac11ceddba3

• Liker 1
Skrevet

Sikkert knallbra for bikkja med tusenvis av mennesker, 3000-4000 hunder, tranghet, kennelhoste, lus, stress, unger, høye lyder og ymse mennesker.

Gå en tur i skogen i stedet du, eller tren litt hjernetrim. Ikke belast bikkja så sykt fordi du tror den ikke blir stresset.

Anonym poster: e0802bf3216a863ce6710abe83fb649a

Tar henne med jeg tenker jeg! Lar meg ikke diktere hva jeg skal gjøre av kg-brukere!

Hunden takler det fint hun, rolig og avslappet hele tiden:)

• Liker 1
Skrevet

Planen var å reise ned i år ja, men sånn ble det ikke da jeg er høygravid for øyeblikket :laugh: Men resten av folket og hundene i klubben er der og de deltar på utstilling, AG og lydighet :) Oppdretteren min er der også med sine mittler og eurasiere.

Kanskje jeg får mulighet til å delta neste år? Hvem vet! Jeg skal iallefall stille hunden min der en vakker dag :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...