AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Noen her som tar eller har tatt samfunnsøkonomi? Noe å fortelle? Er det ett vanskelig studium? tenker da på bachelor eller master. Hvor gammel var du når du begynte? Anonym poster: 2d5815d344bff7e7fcc20afd26ccb02c
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #2 Skrevet 23. november 2012 Noen her som tar eller har tatt samfunnsøkonomi? Noe å fortelle? Er det ett vanskelig studium? tenker da på bachelor eller master. Hvor gammel var du når du begynte? Anonym poster: 2d5815d344bff7e7fcc20afd26ccb02c Nå hadde jeg en tråd om at det var lett da, men det kommer vel an på hvordan man er. Jeg kunne f.eks endel matematikk og fysikk før jeg begynte. Jeg syntes ikke studiet var så interessant(ble for abstrakt på slutten), men det er nok veldig individuelt, flere jeg kjente tenkte at de virkelig hadde funnet drømmestudiet. Å begynne på samfunnsøkonomistidudiet vil jeg uansett anbefale, de første emnene gir ganske mye innsikt i samfunnet. Mikroøkonomi som forklarer hvorfor markedsløsninger er bra ganske mange ganger og makroøkonomi som forklarer rente, oljepenger, øke pengebruken i dårlige tider osv. Anonym poster: 098a9b10cfdf15fa9a16db01c7b96891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå