Gjest tipsogtriks Skrevet 22. november 2012 #1 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) slettet. Endret 25. november 2012 av tipsogtriks 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 22. november 2012 #2 Del Skrevet 22. november 2012 Din blogg? Siden både du og hun som blogger har avstemning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tipsogtriks Skrevet 22. november 2012 #3 Del Skrevet 22. november 2012 Nei det er ikke min blogg, og jeg skjønte ikke hva du mente med avstemningsgreia du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badeand Skrevet 23. november 2012 #4 Del Skrevet 23. november 2012 Det var ikke så mye å velge mellom på avstemmningen... Hvor er Nei, for eksempel? Eller i alle fall en knapp hvor det står "Ikke til hjelp for min del" Må bare spørre, siden avstemmingen du har laget kun vil peke en vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 23. november 2012 #5 Del Skrevet 23. november 2012 Du er jo like god til å lage slike polls som VG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 23. november 2012 #6 Del Skrevet 23. november 2012 Du er jo like god til å lage slike polls som VG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 23. november 2012 #7 Del Skrevet 23. november 2012 jeg fikk litt følelsen av at dette var reklame for egen blogg. for tipsene var vel ikke det jeg kan kalle for bra. Det var utrolig mye dill, sånn type "ting jeg ikke viste at jeg trengte, og som jeg egentlig ikke trenger heller". Klesbretter til mor, feks. De aller fleste voksne mennesker kan vel brette klærne sine selv på kortere tid enn det tar å bruke en klesbretter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå