Torepop Skrevet 22. november 2012 #1 Del Skrevet 22. november 2012 I år skal jeg lage julemiddag. Min aller første. Til stede vil min kjære være med, vårt barn og muligens noen andre. Hva skal jeg servere? Poteter og surkål bil der selvsagt, men hva mer? Hva lager dere? Hva liker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hybelkanina Skrevet 22. november 2012 #2 Del Skrevet 22. november 2012 På julaften pleier vi å lage pinnekjøtt med kålrabistappe og riskrem til dessert. 1. Juledag har vi ribbe med poteter, erterstuing, grønnsaker, kålrabistappe, surkål, rødkål, tyttebærsyltetøy og alt mulig annet man kan ha som tilbehør til ribbe. Til dessert serveres det riskrem, mandelpudding og karamellpudding. 2. Juledag har vi lammelår med poteter, surkål, tyttebær, grønnsaker og annet tilbehør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. november 2012 #3 Del Skrevet 22. november 2012 Her har vi ribbe, medisterkaker og medisterpølser. Jeg liker ikke ribbe, så jeg spiser kun de to sistnevnte. Tilbehør er ertestuing, surkål, rødkål, poteter, tyttebærsyltetøy og brun saus. Riskrem med rød saus til dessert. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå