Gå til innhold

Askeladdens hus på Soria Moria

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Vi vurderer å holde bryllupsfesten på Askeladdens hus som tilhører Soria Moria. Er det noen som har vært der? Det er lite informasjon om stedet utenom på hjemmesidene deres. Vi liker stilen og at det er nærme marka!

Anonym poster: 4571c2b3398d919c7624561f8472d754

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/703867-askeladdens-hus-p%C3%A5-soria-moria/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært i selskap der selv, men har vært på visnig + spist lunch. Anbefales!!! Mitt drømmested fr bryllup, men bor ikke i Oslo så da blir det for langt...

Lykke til :-)

Takk for svar :)

• 3 uker senere...

Hei,

Jeg har nettopp vært der på julebord, og det er et hyggelig og intimt sted, selv om festsalen er stor og flott. Jeg tror vi var mellom 60 og 70 til bords - da hadde vi tre langbord, og plass til en liten scene i hjørnet. Vet ikke hvor mange flere det er greit å dekke til - det står 84 på nettsidene, men jeg ville nok ikke hatt så mange.

Men jeg tror det er et av de dyrere stedene man kan velge i Oslo, så før du har forelsket deg helt, ville jeg forhørt meg om pris.

• Liker 1

Tusen takk lille Grethe! Vi har pruta ned på prisene, så det ble heldigvis ikke så ille :)

Så bra, da er jeg sikker på at dere får en fin dag i flotte omgivelser!

• Liker 1
  • 4 år senere...

Annonse

Tror det er veldig bra! Var på omvisning der fordi det var et av de stedene vi vurderte for vårt bryllup, men droppet det fordi de var fullbooket minst 2 år frem i tid og vi skulle gifte oss innen 1 år. Så valget falt på Lysebu istedenfor. Men fikk veldig bra inntrykk da vi var der.  Populært sted for bryllup her i området.

Anonymkode: 54089...015

Jeg har vært der som gjest, maten var så god at vi snakker om det enda, og det var veldig koselig og god stemning. Jeg aner ikke noe om prisene da, men som gjest var det i allfall veldig fint. 

http://www.monalisat.no/2016/09/bryllupsfotografering-kirstina-stefan/ Disse er ikke fra bryllupet jeg var i, men de viser at det er et rom ved siden av selve matsalen eller hva man skal kalle det, hvor vi kunne sitte og prate, og i tillegg var det en stor terrasse. Det var fint å kunne gå inn og ut og at det var så pass godt med plass.

Anonymkode: 7cb63...040

På 17.8.2017 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Dytter opp denne - noen med erfaring? :-) hvordan gikk det Ts?? 

Anonymkode: a3896...f3b

Hei, jeg er ts!! Vet ikke hvorfor jeg skrev innleggene anonymt men, hehe.. ;)

Vi fikk et FANTASTISK bryllup. Vi giftet oss rett før jul og hadde delvis juletema med både juletre, stooor buffé, og røde roser med granbar. Vet ikke om samme hovmester jobber der, men han vi hadde var veldig dyktig. 

Hvis dere ønsker et bryllup med ''hyttetema'', for Askeladdens hus er norges største laftede bygg, med fantastisk utsikt, profesjonelle ansatte, flotte rom og lokaler, så er Soria Moria det rette stedet! Blomstene var inkludert gjennom Finn Schjøll foressten.

Har vært i bryllup både på Lysebu (likte ikke lokalet grunnet kantinebar i rommet!), og Losby (der glemte de all snacksen brudeparet hadde kjøpt), og mange andre bryllupslokaler (vært i 12 bryllup på fire år), men jeg synes virkelig at vi kom best ut i forhold til kvalitet og pris. 

Masse lykke til med valg av lokale :D

På 26.8.2017 den 23.29, *nordby* skrev:

Hei, jeg er ts!! Vet ikke hvorfor jeg skrev innleggene anonymt men, hehe.. ;)

Vi fikk et FANTASTISK bryllup. Vi giftet oss rett før jul og hadde delvis juletema med både juletre, stooor buffé, og røde roser med granbar. Vet ikke om samme hovmester jobber der, men han vi hadde var veldig dyktig. 

Hvis dere ønsker et bryllup med ''hyttetema'', for Askeladdens hus er norges største laftede bygg, med fantastisk utsikt, profesjonelle ansatte, flotte rom og lokaler, så er Soria Moria det rette stedet! Blomstene var inkludert gjennom Finn Schjøll foressten.

Har vært i bryllup både på Lysebu (likte ikke lokalet grunnet kantinebar i rommet!), og Losby (der glemte de all snacksen brudeparet hadde kjøpt), og mange andre bryllupslokaler (vært i 12 bryllup på fire år), men jeg synes virkelig at vi kom best ut i forhold til kvalitet og pris. 

Masse lykke til med valg av lokale :D

Høres helt eventyrlig ut!! :yvonne:Vi tenker nemlig det samme; julebryllup med varm stemning, stort juletre og deilig julemat. Jula er det beste jeg vet så alltid drømt om et lunt PG klassisk desemberbryllup :ninuskapus:Tusen takk for god info! 

Anonymkode: a3896...f3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...