Gå til innhold

Pizza uten ost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på pizza, men mangler desverre hvitost :(

Noen som har prøvd å lage pizza uten dette, og hvordan smakte det?

Anonym poster: a899ba6c709754b1ff22a88efe9b2551

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smaker som pizza uten ost...

Skrevet

Det smaker som pizza uten ost...

Men er det like godt?

Skrevet

Men er det like godt?

Klarer du virkelig ikke å tenke deg hvordan ei brødleiv med den toppingen du pleier ha på smaker uten ost? Det er ingen her som vet hvordan du lager pizzaen din og det vil være delte meninger om det er godt eller ikke. Prøv?

Skrevet

Osten er jo halve greia med pizza. Men prøv, så finner du det ut! ;-)

Skrevet

Klarer du virkelig ikke å tenke deg hvordan ei brødleiv med den toppingen du pleier ha på smaker uten ost? Det er ingen her som vet hvordan du lager pizzaen din og det vil være delte meninger om det er godt eller ikke. Prøv?

Jo, det klarer jeg fint, men er redd det ikke skla bli godt. Tenkte bare at noen kanskje hadde prøvd!

Skrevet

Sønnen min tåler ikke melk, så vi spiser pizza uten ost. Med nok fyll er det ganske godt det, men det blir fort tørt om man ikke har saus. Tomatpurré funker liksom ikke.

Skrevet

Sønnen min tåler ikke melk, så vi spiser pizza uten ost. Med nok fyll er det ganske godt det, men det blir fort tørt om man ikke har saus. Tomatpurré funker liksom ikke.

Okei, da skal jeg spare fyllet til jeg har fått tak i ost :D

Takk for ordentlig svar!

Skrevet

Jo, det klarer jeg fint, men er redd det ikke skla bli godt. Tenkte bare at noen kanskje hadde prøvd!

La være å kalle det pizza da. Brød med kjøttpålegg og tomat er jo godt, er det ikke?

Skrevet

There are three official variants: pizza marinara, which is made with tomato, garlic, oregano and extra virgin olive oil, pizza Margherita, made with tomato, sliced mozzarella, basil and extra-virgin olive oil, and pizza Margherita extra made with tomato, mozzarella from Campania in fillets, basil and extra virgin olive oil.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pizza#Neapolitan

Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Når jeg var liten, likte jeg ikke ost. En gang bestilte jeg pizza uetn ost, og det ble ikke godt. Veldig tørt.

Skrevet

innbakte pizzaer har som regel ikke ost, det er godt,men blir tørt,anbefaler noe saus eller dressing i så tilfelle. rømme,ketchup,bernaise,pesto,hvitløksdressing,thousand island(fader martin selskapsdressing er best) Hva du enn liker eller har for hånden

Anonym poster: c387d4bf715549911fbefcd25f6d4df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...