Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette var riktig sted å poste dette emnet, men fant ikke noe bedre. Så:

Jeg har lenge slitt med gule tenner, og det irriterer meg så sykt!

Jeg pusser tennene to ganger daglig, pluss tanntråd og munnskyld..

Så problemet mitt er at jeg ikke har anelse om hva jeg kan gjøre. Ingen av tannkremene jeg har kjøpt funker(selv om de lover hvite tenner). Og jeg har ikke råd til å dra til tannlegen og få bleket de.

Finnes det noen andre måter å få bleket de på? Strips eller noe sånt? Helst noe som ikke skader tennene så mye.

Vil ikke prøve hjemmelagde metoder. Tror ikke det er så bra for tennene...

mvh

Anonym poster: 678d520c57323b8e5d303dbd66f63192

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmebleking er ikke dyrt ;)

Anonym poster: c127b475665ef9799455e6cff2db0ed2

Skrevet

Hjemmebleking er mer skånsomt enn hos tannlegen, faktisk. Om du ikke ønsker å bleke tennene dine, vil de være like gule som de alltid har vært, dessverre.

Skrevet

Jeg kjøper fluor tannkrem på resept! den er helt blå og gir fort hvitere tenner samtidig som at den er ekstra bra for tennene med tanke på hull - karius og baktus ;)

Skrevet

Jeg mener ikke å promotere snus, men jeg fikk faktisk hvitere tenner etter at jeg begynte å snuse og bruke tannkrem for snusere og røykere :sjenert:

Skrevet

Det er ikke lov å selge tannkrem med blekningsmiddel i Norge, noen har en farge som kan få tennene til å se hvite ut i en time eller to, men aldri langvarig.

Ta heller tannblekning hos en lege

Skrevet

Jeg mener ikke å promotere snus, men jeg fikk faktisk hvitere tenner etter at jeg begynte å snuse og bruke tannkrem for snusere og røykere :sjenert:

Rart alle jeg kjenner som har snust i noen år har knallgule tenner, da....

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar. Men det var ikke helt det jeg hadde tenkt meg.

Jeg mente ikke at jeg ikke ville ta bleking, poenget var at jeg ikke hadde råd til å gjøre det hos tannlege. Også har jeg hørt at man kan gjør det hjemme:))

Ps: alle jeg kjenner har fått gule tenner av snus;p

Anonym poster: 678d520c57323b8e5d303dbd66f63192

• Liker 1
Skrevet

Jeg brukte crestwhite sine med noe effekt. Jeg har gult dentin så jeg kan aldri få kritthvite tenner. Dentin er tannsubstansen bak emaljen. Den skinner igjennom emaljen, så uansett hvor mye emaljen blekes vil de aldri bli hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...