Gjest Funky Punk Skrevet 22. november 2012 #1 Del Skrevet 22. november 2012 Mannen önsker seg på lördag, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal lage det. Er sausen erstatning fir vanlig pizzasaus? Og pommes, skal den lages ferdig först og så has på pizzaen? För den stekes eller når den er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 22. november 2012 #2 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg har aldri skjønt denne fascinasjonen med pommes frites på pizza! Hva kommer det av? Ellers har jeg dessverre ikke noe godt svar å gi deg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #3 Del Skrevet 22. november 2012 Barnaisesaus og pommes frites lages som vanlig. Barnaisesausen brukes som pizzasaus. Anonym poster: 3d6b96a231c13210c313a538917de40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. november 2012 #4 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Pizzaen lager jeg som vanlig(tomatsaus,kjøttdeig,mais,løk ost osv), men har bernaisen på når jeg skal spise den, på linje med rømme, ketchup e.l Pommes frites delen har jeg aldri sett eller prøvd, så der kan jeg ikke hjelpe. Endret 22. november 2012 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #5 Del Skrevet 22. november 2012 Kanskje du finner noe her? Anonym poster: c25d2a47cf93dcb8bc64fe11e12f48d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2012 #6 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg ser for meg en pizza med biffstrimler, løk og sopp som stekes, når den er ferdig så lemp pommes fritsen og sausen over (etter valg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 22. november 2012 #7 Del Skrevet 22. november 2012 Okey, ble ikke särlig klokere egentlig Da pröver jeg det slik: Pizzabunn Pizzasaus Biffstrimler Litt bearnesaus Litt ost Når den er nesten ferdig så har jeg over pommes Resten av sausen har vi over på samme måte som dressinger/sauser Jeg skjönner forsåvidt heller ikke denne pizzaretten, men nå har mannen godtatt min type pizza hver gang i lang tid, så tenkte at han skulle få det på sin måte denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 22. november 2012 #8 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg har aldri skjønt denne fascinasjonen med pommes frites på pizza! Hva kommer det av? Det kommer av at det er kjempegodt. Lite som slår Mega Pizza Away i Haugesund sin kebabpizza med pommes frites på. Men ja, det er bare å lage en helt vanlig pizza, ha på pommes frites (allered ferdige sådanne, selvsagt) litt før pizzaen er ferdig og så servere sausen ved siden av. Endret 22. november 2012 av Singha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2012 #9 Del Skrevet 22. november 2012 Det kommer av at det er kjempegodt. Lite som slår Mega Pizza Away i Haugesund sin kebabpizza med pommes frites på. Men ja, det er bare å lage en helt vanlig pizza, ha på pommes frites (allered ferdige sådanne, selvsagt) litt før pizzaen er ferdig og så servere sausen ved siden av. Høres alt for mye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 22. november 2012 #10 Del Skrevet 22. november 2012 Høres alt for mye ut. Tynn pizzabunn. Tynt lag med tomatsaus. Litt ost. Masse kebabkjøtt og pomfri. En tynn margharita, altså. Det blir akkurat passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 22. november 2012 #11 Del Skrevet 22. november 2012 Lag en vanlig pizza med det du skulle ønske av fyll,og det skal være tomatsaus. Legg så på chips og så har man på bernaise. Ha den gjerne ved siden av så kan man ha på så mye man ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 23. november 2012 #12 Del Skrevet 23. november 2012 Jævlig digg. Det er det som er verst, når jeg bodde i Frankrike så var fyllesyk maten : baguett med pommes frites , egg , ost og sylteagurk. Så nå er jeg missunnelig nå Sjeldent man spiser sånt , men åh så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torepop Skrevet 23. november 2012 #13 Del Skrevet 23. november 2012 Har aldri smakt pomfri på pizza, men pizza med barnaisesaus smaker fantastisk !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2012 #14 Del Skrevet 23. november 2012 Tynn pizzabunn. Tynt lag med tomatsaus. Litt ost. Masse kebabkjøtt og pomfri. En tynn margharita, altså. Det blir akkurat passe. Hmm, jeg skal jo faktisk til Haugesund snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 23. november 2012 #15 Del Skrevet 23. november 2012 merkelig kombi, men sikkert godt...rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 23. november 2012 #16 Del Skrevet 23. november 2012 Ha pommes frites og bearnaisesaus på etter steking :-) Bruk vanlig pizzasaus på pizzaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 23. november 2012 #17 Del Skrevet 23. november 2012 Det kommer av at det er kjempegodt. Lite som slår Mega Pizza Away i Haugesund sin kebabpizza med pommes frites på. Men ja, det er bare å lage en helt vanlig pizza, ha på pommes frites (allered ferdige sådanne, selvsagt) litt før pizzaen er ferdig og så servere sausen ved siden av. Den aner jeg ikke hva smaker, har kun spist den når jeg er full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 23. november 2012 #18 Del Skrevet 23. november 2012 Det er fantastisk godt! Du lager pizza som vanlig, og så når den er ferdig stekt så lemper du ferdigstekt pommes på toppen og serverer saus ved siden av. NAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 23. november 2012 #19 Del Skrevet 23. november 2012 Jaja, kryss fingrene for meg i morgen da Så mange som syns det er så godt med slik pizza, ja da lover det jo godt iallefall. Har aldri smakt slik pizza för så det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 24. november 2012 #20 Del Skrevet 24. november 2012 Okey, det smakte litt godt, det skal jeg innrømme, men det kjentes ut som at et par av blodårene mine kollapset Fytti for en mektig pizza det ble 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå