AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 På tv nå går amazing race sesong 18. Jeg elsker denne serien, og gleder meg enormt til den norske versjonen. Men jeg har et spørsmål. Det er ganske vanskelig å sette seg 100 prosent inn i det som skjer. Det er mye kryssklipp, og jeg skjønner at det enkelte ganger må til for å gi seerne spenning. Men samtidig vil jeg jo at det skal være troverdig! Jeg har ofte lurt på om deltakerne får tips fra kamera folk osv. Det hender jo alt de tar straff osv, men andre ganger så blir de overraskende fort ferdig. Som idag for eksempel. Cowboyene ble u-turna, og ble sykt fort ferdig. De var ikke engang gule i tryne av å spise all den osten. Jeg kan jo forstå at dem ble tipsa om at de røyk ut av serien, og derfor slapp å spise. Men kanskje de spiste, og brukte kort tid på det (selvom det så ut som de koste seg). Har hørt noe rykter om at 71grader Nord deltakerne blir tipset hvis de går feil. Etter å ha sett så og si samtlige amerikanske amazing race sesonger, så har jeg forstått at man som oftest ikke blir tipsa. Kjører man seg bort, så kjører man seg bort. Men hvorfor finner ALLE veien? Noen ledetråder er jo sykt godt gjemt noen ganger. Anonym poster: 6071e939d0651791313478b0c2dc0d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå