Gjest Gjest Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Pedofile går jo etter barn som ikke er kommet i puberteten, men er det ikke litt på grensen til pedofili når en 25-åring faller for ei på 20 som ikke har pupper, eller veldig små da og som ser ut som et barn? Og hva med menn som tenner på voksne damer uten kjønnshår og små pupper, er ikke det også litt på grensen til pedofili? Kanskje skappedo. Og hvorfor skal man akseptere det?
Adele Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Det er 5 år mellom de, begge er i 20-årene? Ser ikke hvorfor dette skal være pedofili! 22
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Mener du å si at kvinner som er flatbrystede aldri kan få seg en partner for da ville mannen være pedofil? Synes du er litt på bærtur her nå... 35
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Det er 5 år mellom de, begge er i 20-årene? Ser ikke hvorfor dette skal være pedofili! ja, begge er i 20-årene, men spiller alderen bestandig så mye rolle da? Hva når den ene ser ut som et barn? Eller hva om hun på 20 ikke skulle ha kommet i puberteten? Ville ikke en mann kunne bli kalt pedo om han tenner på hun da
Guybrush Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 (endret) Hva er du det du våser om? En pedofil vil som du først skriver gå etter noen som ikke er i puberteten. Det betyr en person som ikke har kommet i stemmeskiftet, som mentalt fremdeles er et barn, som har ansiktet og utseendet/klesstilen/oppførselen til et barn. Så nei - her er du på bærtur. Det du her snakker om er egne fordommer mot jenter uten mye former. Jeg vil anbefale å holde det for deg selv evt finne ut hvorfor du tenker slik og gjøre noe med det. Og når du nevner kjønnshår. Betyr det at jenter er pedofile om de foretrekker at kjæresten ikke har bart/skjegg? Endret 22. november 2012 av Guybrush 18
Junine Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Snakker du om et par du vet om nå? Eller generelt? Det har da vel ingenting å si om jenta har flate bryster, hun er jo voksen. Ikke et barn! 4
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Nei, det er ingen jeg vet om. Snakker kun generelt og kom med et eksempel.
Gjest Yellow Taxi Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Pedofile knuller ikke flatbrystede kvinner, men små barn helt ned til spedbarn. Jeg har fortsatt til gode å se en kvinne på 20 år som på noen måte kan forveksles med et menneske mellom 0 og 8-9år. 20
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2012 #9 Skrevet 22. november 2012 Men hvis en mann skulle bli tent av ei voksen dame uten pupper, uten kjønnshår og som ser ut som et barn, hvorfor skulle han ikke kunne gå i båsen pedofil? De tenner jo på barn, men må det være et barn da? Kan det ikke like godt være noe som ser ut som et barn? Hva om mannen tror det er et barn da eller er usikker, men blir tent?
pleiepike Skrevet 22. november 2012 #10 Skrevet 22. november 2012 Herrejesus, dette var jo au noe å spekulere i..... Tenk deg, kvinnfolk barberer seg nedentil. Er det barnerov da? Når et kvinnfolk har barbert all håret på musa? 5
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2012 #11 Skrevet 22. november 2012 Pedofile knuller ikke flatbrystede kvinner, men små barn helt ned til spedbarn. Jeg har fortsatt til gode å se en kvinne på 20 år som på noen måte kan forveksles med et menneske mellom 0 og 8-9år. Er jo ikke bare opp ril 9-åringer da. Men alle under 16. En 20-åring kan jo se ut som hun er 15 da.
Djungelvrål Skrevet 22. november 2012 #12 Skrevet 22. november 2012 Er jo ikke bare opp ril 9-åringer da. Men alle under 16. En 20-åring kan jo se ut som hun er 15 da. Hun er fremdeles ikke et barn.. Du er virkelig heeelt på jordet!! 3
skreppamedleppa Skrevet 22. november 2012 #13 Skrevet 22. november 2012 Så du sier at jeg som er lav, har små pupper, bruker 34-35 i sko og barberer underlivet mitt er et barn selv om jeg snart nærmer meg 30? At jeg skal ringe politiet sporenstrax og få samboeren min arrestert? At selv om jeg blir 40-50 ja selv 60 år gammel så er jeg er barn.... HALLO, hva i all verden har du røyket i kveld? Det er sikkert kjekt for deg å sveve "out of space", men til jorden! Er jeg også pedofil siden jeg ikke liker menn med skjegg, eller? Hva med kvinner som barberer armhulene sine? Hvor går grensen din... Tragisk 8
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #14 Skrevet 22. november 2012 Er jo ikke bare opp ril 9-åringer da. Men alle under 16. En 20-åring kan jo se ut som hun er 15 da. Man er ikke nødvendigvis pedofil om man er 20 og har sex med en 15åring, det er ulovlig ja, men det er ikke pedofili. 5
Gjest WendyClear Skrevet 22. november 2012 #15 Skrevet 22. november 2012 Er jo ikke bare opp ril 9-åringer da. Men alle under 16. En 20-åring kan jo se ut som hun er 15 da. Nei, pedofili"grensen" settes gjerne ved barn under 13 år. Dessuten skal personen være over 5 år eldre enn personen han/hun er tiltrukket til.. dette fordi det ikke anses som uvanlig at yngre mennesker tiltrekkes av mer prepubertale trekk. 2
Gjest Yellow Taxi Skrevet 22. november 2012 #16 Skrevet 22. november 2012 Er jo ikke bare opp ril 9-åringer da. Men alle under 16. En 20-åring kan jo se ut som hun er 15 da. Nei, i det øyeblikket puberteten starter så er de ikke lenger målgruppen for pedofile. Google hebefili du. 3
Bowyang Skrevet 22. november 2012 #17 Skrevet 22. november 2012 Merker jeg blir provosert av kommentarene som sammenlikner kvinner med mindre brystparti med barn. Er ikke så vanskelig å se forskjellen på et barn og en kvinne 8
Gjest proteinet Skrevet 22. november 2012 #18 Skrevet 22. november 2012 (endret) Pedofile går jo etter barn som ikke er kommet i puberteten, men er det ikke litt på grensen til pedofili når en 25-åring faller for ei på 20 som ikke har pupper, eller veldig små da og som ser ut som et barn? Og hva med menn som tenner på voksne damer uten kjønnshår og små pupper, er ikke det også litt på grensen til pedofili? Kanskje skappedo. Og hvorfor skal man akseptere det? Tulling. Endret 22. november 2012 av proteinet 1
Gjest Yellow Taxi Skrevet 22. november 2012 #19 Skrevet 22. november 2012 (endret) Merker jeg blir provosert av kommentarene som sammenlikner kvinner med mindre brystparti med barn. Er ikke så vanskelig å se forskjellen på et barn og en kvinne For hun der kan da puberteten være rett rundt hjørnet. http://www.ostlendin...dbarn-1.6226782 "De to hovedtiltalte i overgrepssaken i Alvdal anklages nå for overgrep mot et spedbarn. Overgrep skal ha funnet sted så sent som i 2009." Endret 22. november 2012 av Rainbow81
Gjest Sakone Skrevet 22. november 2012 #20 Skrevet 22. november 2012 Det var ekkelt innlegg. Det bør du redigere vekk. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå