Gjest Sliten Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Kortversjon. Min mann og jeg sliter økonomisk. Jeg pga jeg er sykemeldt men NAV for 2 gang har rotet vekk papirene mine, noe som gjør jeg er på 3 mnd uten særlig lønn.. Jeg sliter psykisk samt er gravid. Mannen min mistet jobben men har ikke rett på dagpenger før om 1 mnd. Han leter etter ny jobb. Vi sliter veldig økonomisk. Jeg har vært syk i starten av svangerskapet.barnet var ikke planlagt men vi står sammen og vil ha det. Vi er tross alt voksne og elsker hverandre. Vi har min sønn hos oss 100 prosent og han er midt i en barnefordelingsak om sin datter på 10 der moren plutselig har flyttet til andre kanten av landet. Vi har masse stress og bekymringer i livet og jeg er sykt hormonell i disse dager.. Så til spørsmålet til dere : Vi må jo stå sammen nå men er bare sur tone og vondt mellom oss. Jeg er tom for fantasi. Hvordan få til noen få små kveldstimer som vies kun til oss, hjemme... Og har dere forslag til hvordan overraske han/ hva vi skal finne på... Sukk ... Trenger energi..
Surriball Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Hva om du overrasker ham helt enkelt med en middag som er litt pent oppdekket med tente lys på bordet? Det trenger ikke være komplisert, bare helt vanlig middag, servietter fra skuffa og stearinlys. Skal ikke så mye til for å gjøre det koselig. Så kan du si rett ut at du hadde lyst til å gjøre noe hyggelig for ham i dag, derav middag. Og så går det an å se en film sammen, eller ta et bad sammen. Jeg synes i hvertfall alltid at det er koselig å ligge i badekaret, være nakne og bare slappe av i hverandres nærhet. Det skal mye til for å krangle da...
Gjest Ts sliten Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Takk Surriball. Noe god mat og et bad sammen hadde kanskje ikke vært feil nei.. Flere ideer? Høres kanskje merkelig ut men pga alt rot rundt oss så er fantasi og gnist ganske labert med..
Steinar40 Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Du har en sønn som har ei 10 år gammel datter, og du er selv gravid? Hvor gammel var du sa du?
Gjest finurlig Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Du har en sønn som har ei 10 år gammel datter, og du er selv gravid? Hvor gammel var du sa du? Tror det er mannen hennes som er midt i barnefordelingssaken TS: prøv å få barnefri og vær kjærester igjen, lag noe god middag, se en fin film sammen, etc. Gjør som dere gjorde før da dere var nyforelsket. Lykke til! 1
Somle Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 Vil tro det er ts sin mann som har en datter på 10 år. Slapp av, kos dere, gjør ting sammen og alene. Nyt tiden som gravid! Får håpe det ordner seg for dere fortest mulig!
Gjest TS Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Takk alle sammen! Jeg er 30 år min mann har en unge på 10 og er i barnefordelingsak og jeg har en datter fra før 100%. Uff. Alt stress og rot har fått meg til å ikke klare glede Meg over svangerskapet.. Dagene fylles med frustrasjon, tårer og krangling. Det er ikke moro. Kjenner jeg trenger litt koselig tid for å få energi og litt overskudd igjen, ikke fått rundt fortvilet og stresset over situasjonen. Skal "kvinne meg opp" til i morgen kveld og sørge for at vi får det litt koselig for hjelpes det trenger vi...
Avalon Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Synes du har fått noen gode tips her med middag osv. Hvis det er vær til det, og ork til det, så er det å bare gå en rolig kveldstur sammen også veldig fint. Og hvis dere har mulighet til barnevakt, ta dere en liten tur til et annet sted. Trenger ikke være langt borte, men bare det å være et annet sted enn der man "alltid" er hjelper også godt på. Bittelitt miljøforandring =) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå