Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er snodig med menn som har veldig tynt hår over skallen, samtidig som at de fremhever skalletheten desto mer med gele og pigger. Vet de ikke at man kan se hodebunnen deres??? :O

Anonym poster: 26a9f64b4e37c6186ddbe0d268ed5d0a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Gele og pigger ser vel teit ut på alle :(

Skrevet

Dette observerer jeg rett som det er, virkelig ikke pent og jeg fatter ikke at de ikke ser det selv. Jeg ser stort sett bare "harry" mannfolk, med slikt hår så i de kretsene de vanker er vel dette regnet som fint?

Skrevet

Hver gang jeg ser noe sånt tenker jeg at de er øst-europeere som ikke har kommet seg videre etter 90-tallet.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Dette observerer jeg rett som det er, virkelig ikke pent og jeg fatter ikke at de ikke ser det selv. Jeg ser stort sett bare "harry" mannfolk, med slikt hår så i de kretsene de vanker er vel dette regnet som fint?

Merkelig fenomen. Har også observert at mange harry menn tilfeldigvis har gelépigger, skulle gjerne likt å vite hva de tenker om piggene sine.

Skrevet

Hva slags pigger tenker dere? Jeg tenker tyrkermenn, og det er vel ikke vanlig å se på gaten i Norge?

Anonym poster: 65eb883ec6a548e65803c2c5a33a73cd

Skrevet

Ja, det første jeg tenkte når jeg leste trådtittelen var: HARRY!

Skrevet

Merker at jeg synes at ordet "Gelepigger" er veldig søtt. Fenomenet på hodet derimot er svært harry :P

Skrevet

Merker at jeg synes at ordet "Gelepigger" er veldig søtt. Fenomenet på hodet derimot er svært harry :P

Ja, jeg tenkte bare på sånne. :P

Anonym poster: 975e65df8b0ccfb95468d6d985d7a1df

• Liker 2
Skrevet

Grusomt stygt med masse hår-gele som enkelte menn har!

Skrevet

Nei takk.

Var sammen med en sånn fyr. Hatet det.

Var bare å glemme å stryke og kose med håret hans. Resulterte bare i sticky fingers.

Sengetøyet var fettete og jævlig på grunn av all geleen/pasteen han hadde i håret. Vasket sengetøy som bare det i den perioden der. Savner det ikke.

Ser forresten at han fremdeles bruker like mye dritt i håret som han alltid har gjort. Håper den nye kjæresten har mer glede av det enn hva jeg hadde:p

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva slags gelepigger vi faktisk snakker om.. Noen som har en illustrasjon? :P

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kristian Valen lager ikke akkurat pigger, men kjører en litt mer hentesveisversjon.

Turn off!!

1129325179_Kristian_Valen.jpg

Skrevet

Hei.

Noe sånt?: 3487336627_ea12dd39f8.jpg

Litt i overkant, men det er en type. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...