Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner min eks veldig!!! tiltross for at vårt sammliv blei bare vondt å vanskelig i flere år før brudd.At vi har barn sammen gjør savnet bare enda større,det er liksom bare oss to som setter barna høyest i verden. Flere som har det slik? hvordan bearbeide? et år siden brudd som vi var enige om at var det rette for oss.Jeg sliter fælt.de økonomiske utfordringene er blitt veldig endret før trygg å god nå hånd til munn.

Anonym poster: 669c3131a7a90e10d0c6ff68fc8e96cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg hadde det slik. Tre barn, og skikkelig ugunstig tidspunkt det ble slutt på. Jeg slet økonomisk, og jeg savnet han. Det ble jo forsterket av ungene som du sier. Jeg tenkte det samme som deg, at ingen kunne sette barna høyere enn han, og jeg savnet de tingene vi gjorde sammen som familie. Dermed prøvde jeg igjen når han kom tilbake, men det gikk ikke. Alle de tingene som jeg hadde glemt dukket opp igjen-

Jeg tok meg noen fag ved siden av jobben, som var steintøff, fikk meg en bedre jobb, og økonomien gikk seg noe til. Så traff jeg en mann, som faktisk tjente svært godt. :) Nå har vi vært sammen i 6 år, og ungene har det fantastisk med han, og jeg har det fantastisk. Nå skal det sies at jeg valgte selvsagt utfra følelser, men også med mye fornuft. Dette med forelskens makt, det hadde jeg erfart at den varer ikke evig.

Så mitt råd er å ta tak i livet sitt og gjøre det bedre. Tjener du ikke nok., sørg for at du tjener nok. Du er så heldig at du lever i ett land der det er mulig å greie seg. Date...meld meg på nettdating eller noe. Meld lenge med folk før du eventuelt møter noen. Som en erfaren dame så har du gjerne litt menneskekunnskap og du kan luke ut hva du ikke liker.

Få familie til å hjelpe en periode. Min bodde langt borte, men jeg sendte dem feks i sommerferien til mine foreldre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...