AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Min kjære er veldig glad i å ta bilder. Han bruker mye tid og penger på det. Kjøper nye objektiver, sitter stadig på nett og sikler etter div. tilbehør. Så jeg tenkte å kjøpe noe slikt til han i julegave Men jeg har jo ikke så veldig peiling da... Han sa for en mnds tid siden at han ønsker seg slik: http://www.rotolight.com/store/index.php?app=ecom&ns=prodshow&ref=RL48INTERVIEWKIT Det koster jo en del, men det gjør ikke noe. Han fikk ikke noe særlig bursdagsgave av meg, så jeg kan legge i litt ekstra nå til jul. Men dere som har litt mer peiling enn meg. Tror dere dette er bra? Ville dere hatt det selv? Han vil heller ha dette enn blits, forstod jeg... Eller bør jeg kikke etter noe annet istedet? Vil liksom ikke spørre han så mye heller. Kjedelig å vite hva man får så Han sier jo aldri hva han ønsker seg, så siden han har sendt meg linken til dette, så tenker jeg jo egentlig at det bare er å slå til Anonym poster: 700acb1b56eb2719c4ab88cc9083eac5
Guybrush Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 kontinuerlig lys som alternativ til ringkjerneblitz altså. Nå kjenner jeg ikke til akkurat den modellen. Et tips, ta en titt på www.cheesycam.com - det er en gigantisk flott blogg som omfatter alt mulig tilbehør til DSLR video og foto, samt tar for seg forskjeller på rimelige og kostbare løsninger. Ofte kan man få utrolig mye mer for pengene enn man tror. Jeg får dessverre ikke søkt opp alternativer siden jeg sitter på mobilen og det er noe knotete.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 Han er mest interessert i å ta bilder av landskap og himmelen. Er det stjernehimmel eller nordlys, så løper han ut med kameraet.. Men han har snakket om at han vil lære seg å ta portrettbilder og. Så han vil jo ha studiolys og slikt også... åååh, at det må være så vanskelig Anonym poster: 700acb1b56eb2719c4ab88cc9083eac5
Gjest Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Altså, jeg tenker at ønsker han seg slik så kjøp det! Jeg vet om tusen måter å bruke en slik og hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt det på dagen! Jeg HATER vanlig blitz, skyr det som pesten, men ringblitz er høyt opp på ønskelista for å si det slik!
Gjest Funky Punk Skrevet 23. november 2012 #5 Skrevet 23. november 2012 Jeg ville blitt kjempeglad for noe slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå