AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #1 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg mottar sykepenger av dagenger og mottar sykepenger 1gang i månden ,mens da jeg fikk dagpenger så fikk jeg hver 14.dag. altså det jeg lurer på er : vil jeg da bli trekt halv skatt av en månedsutbetaling eller av 14dager som da jeg hadde dagpenger? litt dårlig på å forklare men håper dere skjønte det. Anonym poster: b21f89a4970f52ebb68b5e7287759bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 22. november 2012 #2 Del Skrevet 22. november 2012 Skatt beregnes utifra hva man forventer at du tjener iløpet av ett år minus fradrag. I tillegg ser man på hav man får utbetalt. Man kan enten ha tabell eller prosenttrekk. Hvis du får utbetalt penger en gang i måneden isetdet for 2 vil det jo si at du får utbetalt ca dobbelt så mye. Derfor vil jo da skatten være den samme men trekkes en gang i måneden isetdet for to. Altså det blir ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #3 Del Skrevet 22. november 2012 nå ble jeg klokkere:) takk skal du ha:) Anonym poster: b21f89a4970f52ebb68b5e7287759bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå