Gå til innhold

Et spørsmål til Milla

kaytee

Anbefalte innlegg

Kan du være så vennlig å definere husmor-naut?

Så kan jeg gi deg definisjonen på uspiselig og fehue, ja jeg tror til og med jeg definere verre karakteristikker enn det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er de kvinnene som tjener under 600.000 (eller la vi litt på førut??) kun har en utdanning som går over 3 år og går i klær fra H&M og som har bestemt seg for å vie livet sitt til hus,hjem og barn og ikke shampis,dyre biler og hyper moderrrne vesker fra D&G osv.

Tror ikke jeg er så langt unna nå,æh Milla??? icon_smile.gif

Thea icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-06-01 17:51 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jøss, jeg har aldri før betraktet meg selv som et husmor naut, men i følge deg så passer jeg vel egentlig den beskrivelsen.

Skal vi se jeg har en tre årig utdannelse som møbelsnekker, jeg har en gutt som jeg elsker over alt på denne jorden. Ingen ting er viktigere enn å kunne gi han en trygg oppvekst og fremtid.

Jeg liker ikke sjampis, da drikker jeg heller en god rødvin i godt selskap.

Hmmm eller en god kald Hansa pils på en av byens uteresturanter.

Ja ja det er godt å være et husmor naut da...

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror jeg glemte en del ting...

Jeg kjører f. eks ikke rundt i en kjempe syr bil, men en som er billig i drift og som man nesten kan skyte kuler i men den går like godt for det...

Og ikke tjener jeg 600 000 i året heller...

Og jeg kjøper mine klær hos en venninde som har masse fine klær. Og vesker på salg hvis jeg finner en jeg liker. Merke ser jeg ikke engang på. Bare funskjonen er som den skal.

Jeg kan bære med meg alt jeg trenger i den..

åhhh livet er deilig å leve...

Jeg har et barn som er lykkelig..

Jeg har en jobb jeg trives utrolig godt i..

Hva mer kan en ønske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir spennende å se om Milla er enige med dere! ,-)

Hvis noen lurer på hvorfor jeg spør Milla om dette kan jeg opplyse om at vår kjære venninne brukte denne usedvanlig gode formuleringen i et svar til Waco i tråden "Hva sier fellesskapet?" på Aktuelle saker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke mange her på KG kan skryte på seg en lønn på 600.000 husmora vår icon_smile.gif

Men det er jo lov til å prøve seg icon_smile.gificon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig og direkte spurt!! Hva i huleste gjør en bruker så interessant at flere starter tråder med direkte oppgulp til/om henne???

Er det noen som er misunnelig her? Det er i alle fall den første tanken som slår meg. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt så var det en del ironi i innleggene mine da.Er vel ikke noen hemmlighet at jeg er så seriøs som det kan bli icon_smile.gificon_smile.gif

Beklager om det hørtes litt............gulpete ut.Skal være snill jeg rosaengel.gif

1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-06-01 21:55 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har 6 års universitetsutdanning, tjener over 600000 i året, men er allikevel et "husmornaut". Kjøper MASSE på H&M, går aldri med Pradasko og trives ganske bra med husmorarbeid. Reiser gjerne til Syden på pakketur eller en svipptur til Sverige for å handle kjøtt! Skikkelig kjerring, med andre ord!

Med en lang utdanning og høy lønn, følger det ikke automatisk en image lik de urbane i NY. Hvis noen tror det, er det en total misforståelse. Man påberoper seg å være bedre enn andre. Mange av mine venner er akademikere, vi reiser til Svinesund sammen (i vår Skoda Octavia). Uansett hvor mye jeg tjener, kommer jeg ikke til å slutte og handle på H&M eller Økonomisko, for den sak skyld. Glemte å nevne; jeg spiller Lotto!

Fordrar ikke blærete folk med et utpreget markeringsbehov.

Miss Blaise

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne tråden dreier seg om hets av en bruker som ikke engang er tilstede og kan forsvare seg. Lukkes. Moderator.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...