AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Der får dere se en mann ansatt i et renholdsbyrå vaske hele badet til en betalende kunde med dobørsten. Og ikke nok med det, han forsyner seg av godteri og stjeler penger. Tilfeldig at disse byråene drives av utenlandske menn som ansetter andre utenlandske menn som ikke kan vaske og aldri har vasket i hele sitt liv? Anonym poster: 962f2ab4d66744652b224a72781a4604 1
Rubies_ Skrevet 22. november 2012 #2 Skrevet 22. november 2012 Er dette en tråd om TV2 hjelper deg, eller om rasisme? 10
Wonders Skrevet 22. november 2012 #3 Skrevet 22. november 2012 spiller alltid inn dette, og FBI på nrk. Og jeg er ikke mørkredd, jeg ser objektivt på det. Gjør du, ts? 1
Adele Skrevet 22. november 2012 #4 Skrevet 22. november 2012 Æsj, skal man ha noe ordentlig gjort, får man gjøre det selv! 1
Shady Lady Skrevet 22. november 2012 #5 Skrevet 22. november 2012 Jeg husker en lignende sak for mange år siden. Da var det et norsk rengjøringsbyrå som kom dårlig ut av det. Han ene fyren, norsk ja, han fant noen penger under sofaen, plystrende glad la han de i egen lomme. Han spiste av fruktfat og godteri, tittet litt i skap, "vasket" gulvet ved å så vidt dra moppen over det, og resten av huset ble like fint rengjort. Det var Tv2hjelper deg som hadde den saken den gangen og.
Gjest hedgepig Skrevet 22. november 2012 #6 Skrevet 22. november 2012 (endret) Jeg husker en lignende sak for mange år siden. Da var det et norsk rengjøringsbyrå som kom dårlig ut av det. Han ene fyren, norsk ja, han fant noen penger under sofaen, plystrende glad la han de i egen lomme. Han spiste av fruktfat og godteri, tittet litt i skap, "vasket" gulvet ved å så vidt dra moppen over det, og resten av huset ble like fint rengjort. Det var Tv2hjelper deg som hadde den saken den gangen og. Var det samme fyren som støvsuget inni dusjen? hehe. Tror nok denne saken er verre. Endret 22. november 2012 av hedgepig
Shady Lady Skrevet 22. november 2012 #7 Skrevet 22. november 2012 Var det samme fyren som støvsuget inni dusjen? hehe. Tror nok denne saken er verre. Haha, gjorde han det og? Det husker jeg ikke, men godt mulig.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #8 Skrevet 22. november 2012 Jeg har en alvorlig sykdom som gjør at jeg ikke har sjanse til å vaske selv. (Behøver hjelp til og fra toalettet.) Hadde hjemmehjelp fra City maid og de vasket ikke. En gang fylte de en bøtte med vann og brukte 1/3 del av grønnsåpeflasken og tømte hele bøtten utover gulvet og gikk. De har brukt kluter i og rundt do og så på kjøkkenet. De hyler og ler av meg fordi jeg ikke kan gå. De har mange ganger stjålet mat, dvder, penger og til og med en kjøkkenstol. Min familie monterte kameraer inne slik at de hadde bevis, men City maid bryr seg ikke. De er elendige på kundebehandling, svarer ikke på mail eller brev. Bra at tv2 belyser dette. Anonym poster: b116e4ad8ef6550f75144c4c77cf9984 5
Fru Duck Skrevet 22. november 2012 #9 Skrevet 22. november 2012 Himmel! Jeg er sikkert veldig naiv, men jeg er helt sjokkert! Hvilken glede har folk av å være slik? 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2012 #10 Skrevet 22. november 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10071308
AnonymBruker Skrevet 23. november 2012 #11 Skrevet 23. november 2012 Jah, det er så enkelt som bare Vask deres hus sjøl! Æsj, aldri i livet hadde jeg latt noen andre vaske mitt hus, om jeg ikke hadde klart å gå, hadde jeg gjort det sjøl. Anonym poster: aa27a54dd9e8aacbddaf1c9bc7686ca6 1
Brunhilde Skrevet 23. november 2012 #12 Skrevet 23. november 2012 Jah, det er så enkelt som bare Vask deres hus sjøl! Æsj, aldri i livet hadde jeg latt noen andre vaske mitt hus, om jeg ikke hadde klart å gå, hadde jeg gjort det sjøl. Anonym poster: aa27a54dd9e8aacbddaf1c9bc7686ca6 Klart du hadde! Jeg kunne ikke tenkt meg å bruke byrå til annet enn utvendig vindusvask, men om jeg hadde mulighet ville jeg gjerne hatt et menneske (mann eller kvinne) som kunne vasket hos meg et par ganger i måneden. Jeg bruker mye tid og krefter på vaskingen, og kunne godt tenkt meg å betale meg ut av det.
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2012 #13 Skrevet 23. november 2012 Hvis en må ha hjelp, så er vel det beste å hyre inn et særs pålitelig menneske (eller to) for fast jobbing. Fremmede i fleng, fra et stort byrå = neitakk.
kalinka85 Skrevet 23. november 2012 #14 Skrevet 23. november 2012 Er dette en tråd om TV2 hjelper deg, eller om rasisme? At ts skriver utenlandske menn, er det synonymt med rasisme? Tror du burde google " definisjon av rasisme". 5
Tibbie Skrevet 23. november 2012 #15 Skrevet 23. november 2012 Og jeg er ikke mørkredd, jeg ser objektivt på det. Gjør du, ts? 1
Wonders Skrevet 24. november 2012 #16 Skrevet 24. november 2012 Det er ikke lov å filme folk slik i sitt eget hjem uten at de veit det så dette virker ikke i for eks retten, men kan avsløre mye om man har sterke mistanker... Kamera som dette kan gjemmes i knapper, teddtbjørner, penner... huff, så ekkelt det var å se på...
Rubies_ Skrevet 24. november 2012 #17 Skrevet 24. november 2012 At ts skriver utenlandske menn, er det synonymt med rasisme? Tror du burde google " definisjon av rasisme". Hvorfor i all verden har TS med den siste biten på hovedinnlegget, dersom hun bare vil diskutere TV-programmet da? Det er jo tydelig at TS vil ha diskusjonen inn på det sporet der... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå