Gå til innhold

Dette er egentlig tåpelig.. Men fy søren så frustrert jeg blir!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy søren så frustrert jeg blir av mannen som ikke takler eksen som jeg må samarbeide med pga. barna med ham!!!

Hver eneste gang eksen ringer for praktiske ting ift. barna, så ser jeg mannens ansikt surner.. Det toppet seg da eksen ringte her på tirsdag for å avtale julen ift. samvær. Jeg sier vi får ta opp tråden imorgen, da jeg er på vei i seng. Eksen sier noe sånt som "legger du deg så tidlig som halv ti!?" Og da surner det skikkelig for mannen. Jeg tenker som så at nå er det nok, og sier kraftig ifra at han ikke har rett til å bli sint på meg fordi eksen spør om noe sånt. Nei, han er ikke sur på meg, men på eksen.. Jaja, tenker jeg. Men han lar det hele gå ut over meg uansett, noe jeg synes er totalt uakseptabelt...l

Nå er det nok, tenker jeg. Nå skal jeg virkelig få ham til å forstå at jeg er ikke særlig pratesalig før han faktisk har sagt unnskyld til meg. Men det gjør han altså ikke. Tredje dagen vi ikke er på talefot nå. Og jeg kommer til å fortsette, helt til han faktisk ber meg om unnskyldning..

Er jeg barnslig? Ja, vi er vel begge barnslige? Men fy søren, dette går ikke i lengden... Klikker av slik dramaqueen-oppførsel av en mann på snart 40 år!!!

Anonym poster: 133edae948721ec3e363ef83f5791d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er dramaqueen? Det er jo du som ikke prater med ham. Er det ikke bedre å snakke med ham om det?

Skrevet

Jeg er enig med deg i at noe må gjøres for å vekke han, men tror ikke silent-treatment er veien å gå.. Men nå har du jo allerede begynt, så..

Nei. Svelg stoltheten, si til han at du i kveld/i morgen kveld vil diskutere situasjonen eksen-mannen-deg. Ved å gi han en heads up på forhånd gir du han mulighet til å gå inn i den debatten på samme nivå som deg, fordi han får litt tid til å forberede seg.

Så legger du det frem slik det er - hva som må forandres, og hvordan det kan bli bedre. Du skal selvfølgelig ikke komme med trusler, men si ifra om hvordan det påvirker deg og din mulighet til å leve sammen med han.

Skrevet

Typisk menn, vi skal forstå deres begjær for alle kvinner i verden, mens de driter i at vi har kontakt med eks pga barn..

Anonym poster: 5704a2b3caa69f5faaaf5e06a68fd09e

• Liker 2
Skrevet

Du får han ikke til å si unnskyld. Han er mann..

Han må bare lære seg at dere kommer til å ha en viss kontakt med eksen din. Det MÅ han tåle. Eneste du kan gjøre er å forsikre han om at det er det praktiske som snakkes om. Synes han virker umoden, han burde sett for seg dette siden du hadde barn fra før og burde godtatt dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...