AnonymBruker Skrevet 22. november 2012 #1 Skrevet 22. november 2012 Jeg har en chihuahua på snart tre år. I starten slet vi veldig med å få henne stueren men når vi først fikk det til var det veldig veldig skjeldent hun gjorde noe inne. I dag kom jeg hjem etter å ha vært borte i to dager og når moren min hentet meg sa hun at jeg måtte passe godt på hunden fordi hun hadde bærsja i gangen to ganger igår å en i natt. Når jeg kom hjem hadde hun bærsja ijen. Så jeg tok henne ut å gikk en liten tur slik hun fikk gjøre fra seg, før jeg gjikk å la meg. Når jeg våkna å gikk opp i gangen hvor hun stod hadde hun bærsa enda en gang. Der var mange flekker på gulvet og så to store bærsjer ved siden av døren. Jeg vaska opp og tok henne med meg inn i stuen hvor hun sovnet på meg på sofaen. Plutselig røyser hun seg og hopper ned og legger seg ned på en rar måte på teppe. Jeg ringer moren min som er på jobb å spørr hva jeg bør gjøre, så jeg setter henne i gangen igjen hvor hun nå står å bjeffer og piper. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg får henne ikke til å være stille, og jeg får ikke lov å ta henne inn i selve huset igen.. Hun bruker til vanlig bare å bærsje en til to ganger hver dag. Noen som vet hva som feiler henne? Anonym poster: a06e35b3d4d02d6ef30c9a4cc8ae1912
Syden Skrevet 25. november 2012 #2 Skrevet 25. november 2012 Jeg har en chihuahua på snart tre år. I starten slet vi veldig med å få henne stueren men når vi først fikk det til var det veldig veldig skjeldent hun gjorde noe inne. I dag kom jeg hjem etter å ha vært borte i to dager og når moren min hentet meg sa hun at jeg måtte passe godt på hunden fordi hun hadde bærsja i gangen to ganger igår å en i natt. Når jeg kom hjem hadde hun bærsja ijen. Så jeg tok henne ut å gikk en liten tur slik hun fikk gjøre fra seg, før jeg gjikk å la meg. Når jeg våkna å gikk opp i gangen hvor hun stod hadde hun bærsa enda en gang. Der var mange flekker på gulvet og så to store bærsjer ved siden av døren. Jeg vaska opp og tok henne med meg inn i stuen hvor hun sovnet på meg på sofaen. Plutselig røyser hun seg og hopper ned og legger seg ned på en rar måte på teppe. Jeg ringer moren min som er på jobb å spørr hva jeg bør gjøre, så jeg setter henne i gangen igjen hvor hun nå står å bjeffer og piper. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg får henne ikke til å være stille, og jeg får ikke lov å ta henne inn i selve huset igen.. Hun bruker til vanlig bare å bærsje en til to ganger hver dag. Noen som vet hva som feiler henne? Anonym poster: a06e35b3d4d02d6ef30c9a4cc8ae1912 kanskje hun står og bjeffer og piper fordi hun vil ut og gjøre ifra seg? gå ut oftere med henne enn det du gjør til vanlig? har du bytta for? om du har det, kan det være derfor hunden gjør fra seg oftere..
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #3 Skrevet 25. november 2012 Hunden går alt for lite tur. Den skal ut og gå en tur, ikke bare ut for å gjøre fra seg, tre ganger om dagen. Pluss tisseturer selvfølgelig. Anonym poster: fefe9ef883483717d1c233abde4b71ac
AnonymBruker Skrevet 25. november 2012 #4 Skrevet 25. november 2012 Hunden din liker vel kanskje ikke å være alene? Blir hunden stille om du setter deg i gangen med den? Du burde kanskje gå oftere tur? Bikkjene mine driter ikke om de ikke får gått seg til.. Anonym poster: 662a0b1026b7a51f1c59c4a2044a0555
Gjest Uanonymbruker Skrevet 25. november 2012 #5 Skrevet 25. november 2012 Det blir for lite informasjon i HI. Hvor ofte går dere tur, hvor mye mentalstimuli får hunden, hvor mye er den alene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå